Comfort Hotel Jazz(Borås)
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 99 US$/natt.

Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 132 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Boka nu, betala på plats
  • Restaurang
TripAdvisor
Det finns ingen tillgänglighet hos våra partner på dina datum
  • Restaurang
Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Ett utmärkt hotell för oss som skulle resa vidare från Landvetter flygplats dagen efter. Finfina rum, trevlig personal, god frukost och endast en kort bilfärd till flyget. Ett hotell som kan rekommenderas!

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Elisabeth A
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2017

Hej Elisabeth A,
Tack för ditt fina omdöme om vårt hotell. Hjärtligt välkomna tillbaka på väg till er nästa resa!
Vänliga hälsningar
Therese Ekberg

Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Personalen trevlig och frukost bra. Men total brist på ventilation gjorde vår vistelse olidligt varmt. Lek och fylleskrål från gatan gjorde att fönstret inte heller kunde stå öppet. Dessutom gick fönstret inte att öppna så mycket. Så på sommaren är detta ingen hit.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Hermanlasse
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2017

Hej Hermanlasse,
Tack för ditt omdöme om er vistelse här hos oss på Hotell Borås.
Värmen slog verkligen till här i helgen. Vad tråkigt att det blev så varmt på ert rum. Vi har även lite större dubbelrum som ligger mot vår innergård där man kan öppna upp fönsterna utan att störas av nattlivet utanför. Det går alldeles utmärkt att förboka ett sådant rum. Bara att höra av er till oss vid nästa bokning så ska vi ordna det.
Hjärtligt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 17 maj 2017

Hotellet ligger väldigt bra placerat och lätt att hitta parkering i närheten Bra service både i reception och restaurang. Lagom stora rum och sköna sängar. God frukost med i princip allt man kan förvänta sig.

Tack Stonewing
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2017

Hej Stonewing,
Tack för din fina recension!
Vad roligt att du trivs här hos oss. Jag hoppas att vi ses snart igen!
Hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 14 maj 2017

Alltid ett varmt välkomnande och trevligt bemötande.
Fick äran att bo i ett av deras nyrenoverade rum, riktigt härliga rum. Personalen är riktigt bra och jag rekommenderar verkligen en natt på BW i Borås

Tack Daniel E
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2017

Hej Daniel E,
Tack för ditt fina omdöme - 5 av 5!
Vi hoppas att vi ses snart igen. Vår dörr står alltid öppen för dig!
Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 9 maj 2017

Trevligt hotell med ett centralt och bra läge, trevlig restaurang med bra mat, bl a ett stort utbud av rätter på planka, trevlig personal. Stort kanalutbud men TV3 saknades, tv:n hade dock ett mycket dåligt ljud, varför vet jag ej då jag påpekade det vid utcheckningen, hade ej behov av tv direkt.

Tack Henrik A

Hej Henrik,
Tack för ditt omdöme om din vistelse här hos oss på Hotell Borås.
Jag vill även tacka för att du informerade oss om det dåliga ljudet på TVn. Det har vi nu kunnat åtgärda.
Jag hoppas att vi får se dig här igen. Du är hjärtligt välkommen tillbaka!