Best Western Plus Hotell Boras
ScandicHotels.com
Agoda.com
  • Restaurang
Omdömet skrevs 30 januari 2017

Trevligt hotell men ganska kallt på rummet. Det var inställt ett litet extra element som vi satte på max för att inte frysa. Annars var det stort och trevligt rum. Bra frukost fast bränt bacon. Ett plus var att de två små vinflaskorna på rummet var inkluderade.

• Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Christian A
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2017

Hej Christian A,
Tack för ditt omdöme om er vistelse här hos oss.
Under vintertid har vi ibland lite svårt att få upp värmen i våra stora rum på hörnet. Men vad bra att det ordnade sig med hjälp av det lilla elementet.
Ni är hjärtligt välkomna tillbaka till oss!
Therese Ekberg

Omdömet skrevs 29 januari 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig o härlig atmosfär på hotellet. Härligt bemötande av alla ända ifrån incheckning till utcheckning. Supernöjda med vår vistelse och återkommer gärna till detta trivsamma hotell. Rekommenderas varmt

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Tony D
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2017

Hej Tony D,
Tack för ditt fina omdöme om er vistelse på Hotell Borås.
Vad roligt att ni trivdes här hos oss. Jag hoppas verkligen att vi får se er här igen. Hjärtligt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 27 januari 2017 från mobil enhet

Bodde över fredag till lördag. Skönt att bara få komma bort. Mysigt rum, väldigt trevlig personal! Fick lite hjälp innan ankomst för att överraska sambon. Bra frukost med lite småöverraskningar i form av smoothie i shotglas.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Sofie E

Hej Sofie E,
Tack för ditt omdöme om oss på Hotell Borås.
Roligt att ni trivdes och att vi kunde hjälpa till med dina förberedelser!
Hjärtligt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 7 november 2016

Mycket bra service, bra och trevlig personal, bra läge, nära till stan, mysig miljö, bra rum. härligt välkomnande med vin och badskum. hjälpsamma när min dotter glömt sin jacka, skall rekommendera detta för mitt arbete.

• Bodde här: november 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack tinalX1242QS
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2016

Hej tinalX1242QS,
Tack för ditt fina omdöme.
Ni är hjärtligt välkomna tillbaka!
Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 5 november 2016 från mobil enhet

Bra parkering möjligheter. Stor parkering bakom hotellet. Väldigt trevlig och hjälpsam personal i receptionen. Fräscht rum. Jag och min sambo bodde en natt i ett small rum på högsta våningen med våra två hundar. Kaffet i receptionen kunde varit bättre.

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack sccaarr
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2016

Hej sccaarr,

Tack för ditt omdöme.
Ni är hjärtligt välkomna tillbaka till oss!
Vänliga hälsningar