“Personligt Hotel med hög standard”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Best Western Hotell Boras
Rankad som nummer 3 av 6 hotell i Borås
Omdömet skrevs februari 3 2017

Allt perfekt. Mycket bra frukost. Bra parkering
Familjärt och personligt med fin design.
Centralt läge. Mycket trevlig restaurang. Reinesance.
Där serveras även en god frukost.
Duktig och trevlig personal.

Tips för att välja rum: Har provat många rum alla bra men 303 och 311 är mycket bra.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Februari 2017, reste i arbetet
Tack matswallgren2016
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade februari 6 2017

Hej Mats,
Vad glada vi blir över ditt omdöme.
Vi ses snart igen:)

Omdömet skrevs januari 30 2017

Trevligt hotell men ganska kallt på rummet. Det var inställt ett litet extra element som vi satte på max för att inte frysa. Annars var det stort och trevligt rum. Bra frukost fast bränt bacon. Ett plus var att de två små vinflaskorna på rummet var inkluderade.

• Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack Christian A
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade januari 31 2017

Hej Christian A,
Tack för ditt omdöme om er vistelse här hos oss.
Under vintertid har vi ibland lite svårt att få upp värmen i våra stora rum på hörnet. Men vad bra att det ordnade sig med hjälp av det lilla elementet.
Ni är hjärtligt välkomna tillbaka till oss!
Therese Ekberg

Omdömet skrevs januari 29 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig o härlig atmosfär på hotellet. Härligt bemötande av alla ända ifrån incheckning till utcheckning. Supernöjda med vår vistelse och återkommer gärna till detta trivsamma hotell. Rekommenderas varmt

Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack Tony D
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade januari 30 2017

Hej Tony D,
Tack för ditt fina omdöme om er vistelse på Hotell Borås.
Vad roligt att ni trivdes här hos oss. Jag hoppas verkligen att vi får se er här igen. Hjärtligt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs januari 27 2017 från mobil enhet

Bodde över fredag till lördag. Skönt att bara få komma bort. Mysigt rum, väldigt trevlig personal! Fick lite hjälp innan ankomst för att överraska sambon. Bra frukost med lite småöverraskningar i form av smoothie i shotglas.

Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack Sofie E

Hej Sofie E,
Tack för ditt omdöme om oss på Hotell Borås.
Roligt att ni trivdes och att vi kunde hjälpa till med dina förberedelser!
Hjärtligt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs november 7 2016

Mycket bra service, bra och trevlig personal, bra läge, nära till stan, mysig miljö, bra rum. härligt välkomnande med vin och badskum. hjälpsamma när min dotter glömt sin jacka, skall rekommendera detta för mitt arbete.

• Bodde här: November 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack tinalX1242QS
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade november 8 2016

Hej tinalX1242QS,
Tack för ditt fina omdöme.
Ni är hjärtligt välkomna tillbaka!
Vänliga hälsningar
Best Western Hotell Borås

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Boråshotell
0.4 km bort
63 omdömen
0.4 km bort
Ingen bild tillgänglig
Visa priser

Besökt Best Western Hotell Boras? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Best Western Hotell Boras

Adress: Sandgardsgatan 25, Borås 503 34, Sverige
Region: Sverige > Västkusten > Västra Götalands län > Borås
Bekvämligheter:
Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice
Typ av hotell:
Rankad som nummer 3 av 6 hotell i Borås
Prisklass: 833 kr - 1 658 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Best Western Hotell Boras 3.5*
Antal rum: 52
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Best Western Hotell Boras. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?