Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Ett mysigt hotell i Borås som lätt nås.
Tyvärr kostar det att parkera.
Smidigt att checka in.
Hotellet är rymligt och rummen stora.
Sköna sängar och varm dusch.
Bra bredd på utbudet i frukostmatsalen.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Peter J
Therese Ekberg, Gästservice/reception på Hotell Solhem Park, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2020

Hej Highcoaster,
Tack för ditt fina omdöme om oss på Hotell Solhem Park.
Ja, tyvärr är det betalparkering utanför då vi inte själva äger marken. Men det är diskussioner som förs för att vi ska kunna lösa det på ett bättre sätt för er gäster.
Hjärtligt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 16 juni 2020 från mobil enhet

Jag har bott på hotell Solhem vid flera tillfällen och blir lika glad varje gång. Alla i deras personal (reception,städ och kök mfl) är alltid så glada och trevliga, dem är också såå hjälpsamma vad man än kan tänkas behöva eller undrar över. Rummen är rena och känns alltid fräscha, har bra tv utbud och eget kylskåp. Jag kan lätt rekommendera boende på Hotell Solhem. Frukosten och restaurangen är superbra med bra priser och god mat. Kul också med Gym och Bastu(även tvättstuga för gästerna). Nöjd långliggare,Roberth F

Datum för vistelsen: juni 2020
Restyp: Reste ensam
Tack roberthf105
Hotellansvarig, Kundansvarig på Hotell Solhem Park, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2020

Hej roberthf105,
Tack för ditt fina omdöme om oss på Hotell Solhem Park.
Det värmer verkligen och jag hoppas att vi får se dig här hos oss snart igen!
Trevlig sommar!
Hotellchef, Hotell Solhem Park

Omdömet skrevs 28 maj 2020

Mycket god frukost, sköna sängar och super trevlig personal!
Nära tillgång till natur- och motionsmöjligheter, bra gym.
Härlig lobby med god plats för att umgås och koppla av.
Finns inte så mycket att klaga på för detta hotell!

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack 12345eli
Hotellansvarig, Kundansvarig på Hotell Solhem Park, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2020

Hej 12345eli,
Tack för ett fint omdöme om oss på Hotell Solhem Park.
Vad glada vi blir av de värmande orden.
Hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 27 februari 2020 från mobil enhet

Tyvärr är detta inget höjdarhotell. Känns som att de gjort hotell av ett gammalt vårdhem eller äldreboende. Rummet hade till och med en klädkammare. Det blir aldrig någon mysig hotellkänsla. Mat får man beställa och betala i receptionen. Konstigt....
Ok frukost, men inte mer.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Backis63
Hotellansvarig, Kundansvarig på Hotell Solhem Park, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2020

Hej Backis63,
Tack för ditt omdöme om din vistelse här hos oss på Hotell Solhem Park.
Iakttagelsen är helt rätt, hotellet har tidigare varit ett vårdhem. Vi har för inte så längesedan nya ägare till hotellet och vi håller som bäst på att göra iordning och rusta upp både rum och allmänna utrymmen.
Jag förstår vilket rum du bott på, vi har 2st rum med en gammal klädkammare. Här är en ombyggnation planerad. Jag hoppas att du kan tänka er att ge oss en ny chans i framtiden för att se de förändringar vi gjort.
Hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 10 oktober 2019

Fungerar väldigt bra för mig (övernattar mellan arbetspass). Vill ha det lugnt och problemfritt. Frukosten öppnar 6 på morgonen vilket är en absolut förutsättning för mig. Väldigt varierande rumsutformning men i stort sett alltid bra

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Rasmus C