Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com89 US$
Tripadvisor89 US$
Priceline
Travelocity89 US$
Orbitz.com89 US$
Omdömet skrevs 10 april 2019

Trevlig personal och ett fullt godkänt boende för en övernattning eller två. Sängarna var något smala för min smak men rummet var rent och helt ok.
Frukosten var riktigt bra med amerikanska våfflor som favorit.
I övrigt så var det det personliga bemötandet jag satte högst pris på!

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Mattias O
Hotellansvarig, Kundansvarig på Hotell Solhem Park, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2019

Hej Mattias O,
Tack för ditt omdöme om din vistelse här hos oss på Solhem Park.
Vad roligt att du trivdes här hos oss.
Hjärtligt välkommen tillbaka!
Therese Ekberg

Omdömet skrevs 4 april 2019

Bra totalupplevelse för den prisnivån. Ligger lite avsides och lite gammalmodigt men har blivit rejält uppfräschat senaste året. Återkommer regelbundet och har inte övervägt några andra alternativ givet en helt ok totalupplevelse till ett riktigt bra pris.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack patansmail
Hotellansvarig, Kundansvarig på Hotell Solhem Park, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2019

Hej patansmail,

Tack för ditt omdöme om din vistelse här hos oss på Hotell Solhem Park.
Vad roligt att du ser de förändringar vi gjort med hotellet. Än är vi inte klara och jag hoppas att du kommer se förbättringar varje gång du kommer till oss.

Hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 25 januari 2019

Jag bodde på Hotell Solhem Park en natt på jobbresa. Hotellpersonalen var mycket trevliga och hjälpsamma med bokning av taxi och annat fixande. De hjälpte mig även att leta reda på borttappade smycken efter min vistelse och postade dem hem till mig.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack CarroB20
Hotellansvarig, Kundansvarig på Hotell Solhem Park, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2019

Hej CarroB20,
Vad roligt att du trivdes här hos oss!
Jag hoppas att du har möjlighet att komma tillbaka till oss igen.

Omdömet skrevs 20 december 2018 från mobil enhet

På det här hotellet bodde vi under våran vistelse i Borås när vi körde vår julshow på Borås kongress.
Ett mysigt hotell med sköna sängar, god frukost (framförallt våfflorna:):) och trevlig personal. Tack för den här gången, vi syns snart igen!

Med vänlig hälsning, Kim från Arvingarna

Datum för vistelsen: december 2018
Tack KimArvingarna
Hotellansvarig, Kundansvarig på Hotell Solhem Park, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2019

Hej Kim,

Tack för din fina recension!
Ni är hjärtligt välkomna tillbaka:)

Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Enkelt, rent och lummig omgivning i stan. Trevlig och tillmötesgående personal. Vänligt och informativt bemötande. Fin frukostbuffé. Oftast möjlighet till mat efter kl. 18.00. Tillgång till gym. Bra parkeringsmöjligheter för bilburna.

Datum för vistelsen: juli 2018
Restyp: Reste ensam
Tack Gun-britt L
Hotellansvarig, Kundansvarig på Hotell Solhem Park, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2018

Hej Gun-Britt L,

Tack för ditt omdöme om oss här på Solhem Park.
Vad roligt att ni trivs hos oss!
Jag hoppas att ni kommer och hälsar på snart igen!