Tripadvisor
Öppet i dag: 14:00 - 20:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Kul för par

Riktigt bra upplagt av dem som arbetar där. Förklarar bra och kul upplevelse . Rekommenderas starkt.

Omdömet skrevs för 5 dagar sedan
TomiB16
Bra service, kul grej

Firade kompisens födelsedag med zombiejakt, ljussvärdsdans och jetpakflygtur. Häftig upplevelse ... läs mer

Omdömet skrevs för 6 dagar sedan
Niclas S
Fritsla, Sverige
Läs alla 10 omdömen

Omdömet skrevs 30 december 2019

Jättekul för vuxen som barn, killarna 8 & 11 vill absolut tillbaka.
Skulle absolut även tro det hade passat att gå med jobbet, det provar jag nästa gång.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack 364katjap
Omdömet skrevs 8 december 2019

Jag och min brorson testade på Virtual Lion nu i helgen och jag är mycket nöjda.
Vi var där "bara" i 30 min denna gången (jag kan rekommendera att man är där längre då 30 min gick lite för snabbt) men vi hade väldigt trevligt där hela tiden (mycket tack vare att "farbrorn" som jobbade där och som var väldigt trevlig och servicevänlig).
Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack 205fredrikk
Omdömet skrevs 21 september 2019

Både vår son (14) och dottern (8) tyckte det var superkul men pappan i famlijen tyckte nog allra bäst om besöket!

Datum för upplevelsen: augusti 2019
1  Tack Uttrakadefamiljen
Kim S, Ägare på Virtual Lion, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2019

Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

Jättekul att samarbeta i den virtuella världen med tonåringarna! Bästa VR-upplevelsen, bra utrustning, lagom klurigt spel (vi körde pyramid-escape), trevlig personal. Vi kommer strax tillbaka för att köra del 2!

Datum för upplevelsen: augusti 2019
1  Tack Åsa P
Kim S, Chef på Virtual Lion, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2019

Omdömet skrevs 21 juli 2019

När vi kom dit möttes vi av ägaren som rekommenderade flera spel, man kunde också byta spel hur ofta man vill. Vi spelade ett zombiespel, ett pilbågespel och beat saber, man blir väldigt uppslukad och en timma var ganska lagom även om man ville fortsätta

Datum för upplevelsen: juli 2019
1  Tack 729alvinl