“Annorlunda och spännande mat!”
Omdöme om Gujju

Gujju
Rankad som nr 7 av 150 Restauranger i Borås

Besökte Gujju med två vänner! Trevlig inredning, välkomnande och trevlig atmosfär med personal som serverade smårätter som var nytänkande, smakfullt komponerade och tilltalande för ögat! En restaurangupplevelse som varmt kan rekommenderas! Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 65emeliej

Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket god och spännande mat, roligt med smårätter som sällskapet kan dela. Intressanta smakkombinationer begränsad vin på glas men passar bra till maten skall definitivt komma tillbaka hit

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Laslo E
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Hade en väldigt trevlig kväll här med familjen! Super god mat med bra variation! Servicen var snabb och effektiv. Rekommenderar varmt! Kommer besöka igen!

Datum för besöket: juni 2021
Tack BryanArthur
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Maten är mer än toppen! Innovativa variationer på det klassiska indiska köket...trevlig personal och superservice!

Datum för besöket: juli 2021
Tack C9984AOpeterb
Omdömet skrevs 1 juli 2021

Vilken stämning och grymma drinkar, även väldigt trevlig personal! Väldigt bra mat också, så ett stort tips!!!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Vanja G

Resenärer som tittade på Gujju tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Gujju? Berätta vad du tyckte!