“Man får vad man förväntar sig”
Omdöme om Pizza Hut

Pizza Hut
Rankad som nr 121 av 151 Restauranger i Borås
Beskrivning: På Pizza Hut bakar vi äkta Pan Pizza, det berömda originalet och vår stolthet från 1958. Som pizzaexperter serverar vi naturligtvis också tunn italiensk pizza, världens ostigaste Cheezy Crust och innovativa Bites. Varje dag vid lunch dukar vi upp vår populära pizza- och gröna sköna salladsbuffé. Resten av dagen och kvällen erbjuder vi även en välsmakande meny med kalla och varma godsaker som pasta, våra klassiska ribs, vitlöksbröd, sallader, läckra desserter och vår uppskattade mjukglassbar förstås (där saltlakritsströsslet är försvinnande gott). Givetvis har vi även fullständiga rättigheter med öl och utvalda ekologiska viner. Pizza lovers eller inte, våra restauranger erbjuder något för alla. Varmt välkommen - familj, vänner eller i eget sällskap!
Omdömet skrevs 1 april 2022

Samma som alla andra Pizzahut, inga överraskningar, men helt OK.

Trevlig personal och ganska sanbbt att få maten.

Datum för besöket: februari 2022
1  Tack Anna K

Omdömet skrevs 27 september 2019

Dålig service, okunnig personal, dåliga pizzor till överpris och ingen avhämtningsbeställning. Uselt ställe, rekommenderas inte! Pizza hut i Göteborg är mycket bättre.

Datum för besöket: september 2019
Tack prupletrip
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Första besöket på Pizza Hut, lugnt och skönt i restaurangen. Testade två olika pizzor och en milkshake. Fick både mat och dryck snabbt av riktigt trevlig personal.
Ett stort plus var att man utan kostnad fick en kartong så man kunde ta med sig maten man inte orkade äta upp.
Blir garanterat fler besök!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Bobby Ö
Omdömet skrevs 21 juni 2019 från mobil enhet

Var påväg till Göteborg och stannade till i Borås för att äta, blev pizza på Pizza Hut, det var gott, tycker alltid att Pizza Hut levererar. Trevlig personal också.

Datum för besöket: maj 2019
Tack emygereback
Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

Det var som vanligt gott, detta ställe är ju som alla andra pizza hut, absolut inget dåligt med det. Vet att pizza hut levererar bra mat som alltid. Personalen var som vanligt trevliga.

Datum för besöket: maj 2019
Tack diefrog

Resenärer som tittade på Pizza Hut tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Pizza Hut? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.