“After work”
Omdöme om Restaurang Oliven

Restaurang Oliven
Rankad som nr 10 av 151 Restauranger i Borås
Beskrivning: I över 15 år har vi serverat högklassig mat och dryck på Oliven, och det tänker vi fortsätta att göra! Med glädje presenterar vi nu vår nyrenoverade restaurang och lounge. Där ni i restaurangen avnjuter en god middag för att senare gå över till loungen och fortsätta kvällen med goda drycker och trevlig musik.
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt trevligt ställe om man är ett mindre gäng som vill äta och dricka gott ihop. Jag är ganska kräsen när det gäller mat och jag är nöjd med det jag fått.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Lars B

Omdömet skrevs 5 februari 2020

Beställde in en huvudrätt, ut kommer tapas. När vi påpekade detta så kom servitrisen ut med en skål med pommes. Det vi fick smakade inte alls bra. Då vi påpekade detta fick vi som svar "Oj, vad tråkigt". Servitrisen försökte inte ens rädda situationen. En restaurang som inte är värd att titta åt. Finns gott om andra bra restauranger att lägga sina pengar på.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Solar4877
Omdömet skrevs 26 januari 2020

maten var amazing. De var som att för en stund befinna sig i Medelhavet, med alla dessa smaker som bara exploderade i munnen. Länge sen jag åt så gott. Och den underbara musiken i bakgrunden ❤ Bra priser underbart gott vin och en helt magisk lokal. Man blir varm av att befinna sig där. Första gången jag besökte restaurangen, men absolut inte sista gången.

Datum för besöket: november 2019
2  Tack Mittikaosetmed6
Omdömet skrevs 31 december 2019 från mobil enhet

Dagens shoppinglunch blev panerad torsk med champagnesås, grönsaker - föregicks av en greksallad - välsmakande!

Datum för besöket: december 2019
Tack 151annicaa
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Vi åt söndagmiddag på Oliven. Det fanns många rätter och vi valde tre olika sorters souvlaki och lasagne. Allt smakade fantastiskt gott och maten kom snabbt. Det var väldigt stora portioner. Personalen är mycket vänliga och serviceinriktade. Det enda som man kan klaga på var för hög musik.

Datum för besöket: december 2019
Tack anngN544CT

Resenärer som tittade på Restaurang Oliven tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Oliven? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.