“Bra restaurang”
Omdöme om Restaurang Oliven

Restaurang Oliven
Rankad som nr 10 av 156 Restauranger i Borås
Beskrivning: I över 15 år har vi serverat högklassig mat och dryck på Oliven, och det tänker vi fortsätta att göra! Med glädje presenterar vi nu vår nyrenoverade restaurang och lounge. Där ni i restaurangen avnjuter en god middag för att senare gå över till loungen och fortsätta kvällen med goda drycker och trevlig musik.
Omdömet skrevs 3 maj 2013

Bra mat, grekiskt och internationellt. Bra service, trevlig personal. Finns både innergård och uteservering,

Datum för besöket: juni 2012
    • Atmosfär
Tack LonLee

Omdömet skrevs 19 december 2012

jag och flera av mina släktingar har ätit där flera gånger ,när man beställt mat och är flera personer i samma sällskap och de flesta av oss beställde olika rätter,men att alla fick sin rätt samtidigt de tyckte jag var det bästa av allt.

1  Tack 127eba
Omdömet skrevs 18 november 2012

Här är alltid god mat. Deras service är god. Personalen trevliga och tjänstvilliga. Maten är fräsh och välsmakande. Att rekommendera. Framförallt grekisk typ av mat.

Datum för besöket: juli 2012
1  Tack AnfiHemma
Omdömet skrevs 5 november 2012

Var med kunder från hela Sverige, alla var jätte nöjda. Servicen är kanon. Rekommenderar denna restaurang starkt....

Datum för besöket: oktober 2012
    • Atmosfär
Tack Lasse R
Omdömet skrevs 28 oktober 2012

OK medelhavsmat. Inget speciellt men man blir nöjd och mätt. Miljön är också OK men inte mer. Lite stabbig mat för att vara sk. medelhavsmat.

Datum för besöket: november 2011
Tack Per-Jonas C

Resenärer som tittade på Restaurang Oliven tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Oliven? Berätta vad du tyckte!