“Bra restaurang”
Omdöme om Restaurang Oliven

Restaurang Oliven
Boka med
Restaurang Oliven har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 13 av 127 Restauranger i Borås
Omdömet skrevs maj 3 2013

Bra mat, grekiskt och internationellt. Bra service, trevlig personal. Finns både innergård och uteservering,

• Atmosfär
Tack LonLee

Omdömet skrevs december 19 2012

jag och flera av mina släktingar har ätit där flera gånger ,när man beställt mat och är flera personer i samma sällskap och de flesta av oss beställde olika rätter,men att alla fick sin rätt samtidigt de tyckte jag var det bästa av allt.

1  Tack 127eba
Omdömet skrevs november 18 2012

Här är alltid god mat. Deras service är god. Personalen trevliga och tjänstvilliga. Maten är fräsh och välsmakande. Att rekommendera. Framförallt grekisk typ av mat.

1  Tack AnfiHemma
Omdömet skrevs november 5 2012

Var med kunder från hela Sverige, alla var jätte nöjda. Servicen är kanon. Rekommenderar denna restaurang starkt....

• Atmosfär
Tack Lasse R
Omdömet skrevs oktober 28 2012

OK medelhavsmat. Inget speciellt men man blir nöjd och mätt. Miljön är också OK men inte mer. Lite stabbig mat för att vara sk. medelhavsmat.

Tack Per-Jonas C

Resenärer som tittade på Restaurang Oliven tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Oliven? Berätta vad du tyckte!