“Mudfish”
Omdöme om Utbult Borneby & Co

Utbult Borneby & Co
Rankad som nr 61 av 149 Restauranger i Borås
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi var ett kompisgäng som var och kikade på Mudfish spelning. Vi åt innan och valen var blandade mellan Entrecote, fiskgratäng och annat. Allt smakade bra till riktigt bra priser .
Har aldrig varit där tidigare men det var inte sista gången .

Tack p3riksson

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Jag har också varit här tidigare och upplevt stället med bra service och god mat.

Men denna gången blev mycket fel.
Visserligen beställde vi olika rätter men maten kom med många minuters mellanrum i en lunch lugnare än vanligt.

Lammstek, jättesalt och som serverades i jätte bitar och en dyr fiskgratäng med handskalade räkor som gick med i gratängen under hela uppvärmningen som då blev bara sega.

Att vid serveringen av våra rätter, som skedde vid tre olika tillfällen, få en fråga om allt var till belåtenhet, är inte för mycket begärt.

Kommer igen, men hoppas ni lever bättre upp till er beskrivning om er själva som finns på webben.

Tack grodanper
Omdömet skrevs 2 mars 2018

Bra mat i trevlig miljö! Restaurangen är en del av stadsteatern med tillhörande bibliotek. Mycket bra service.

Tack DanielForssell
Omdömet skrevs 4 december 2017 från mobil enhet

Har vid ett flertal tillfällen varit här och ätit. Varierad meny, kanongott samt prisvärt. Har inte blivit besviken en endaste gång.

Tack Panicale_Mistral
Omdömet skrevs 7 november 2017

Här serveras en mängd olika fikabröd som alla ser hembakade ut. Svårt att välja bland alla godsakerna! Lunchen är vällagad. Ligger i Kulturhusets lokaler med utsikt över Gustav Adolfkyrkan.

Tack Ella B

Resenärer som tittade på Utbult Borneby & Co tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Utbult Borneby & Co? Berätta vad du tyckte!