“Mycket god mat”
Omdöme om Pitcher's Borås

Pitcher's Borås
Boka med
Pitcher's Borås har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 31 av 145 Restauranger i Borås
Beskrivning: Pitcher’s huserar mitt på Stora Torget i centrala Borås. Själva kolgrillen är hjärtat av köket och på menyn hittar ni allt från oxfilé, egengjorda hamburgare, Fish & Chips, Biff Rydberg, toast Skagen samt en barnmeny. Restaurangen ligger 100 meter från Biostaden och inom bekvämt gångavstånd från de flesta centrala hotellen.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, god mat och bra service. Deras toast skagen är fantastisk. Rekommenderar denna restaurang.

Tack D1858YSjenny

Omdömet skrevs 31 mars 2018

Såå vänlig personal, god mat. Kanske mest för den som gillar grillat Toast Skagen och Fish'n Chips är inte så dumma alternativ.

Tack cic0man
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt hamburgare och dom var båda översaltade och överkyddade samt att köttbitarna var torra. Men personalen var trevlig och servicen var bra.

Tack becca504
Driftschef, Ägare på Pitcher's Borås, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Hej becca,

Riktigt tråkigt att höra av vi inte levererade bra burgare under ert besök. Det hade varit till stor hjälp om du kunde återkoppla till mig vilken typ av burgare ni beställde och vilket datum ni besökte oss. Kul att ni uppskattade servicen och förhoppningsvis så ses vi igen.

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 2 mars 2018

Pitcher´s är något mellanting av sportbar/pub/restaurang, vilket gör det lite halvrörigt i mina ögon. Maten är inte fantastiskt, men fungerar ur pub-synpunkt. Bra utbud av dryck, trevligt ställe för t.ex en After Work.

Tack DanielForssell

Tjena Daniel,

Tack för ditt omdöme. Tveka inte att återkoppla till mig om du har några inputs om menyn så vi hela tiden kan förbättra oss.

Med vänlig hälsning.

Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Detta var under restauranveckan så menyn var inte den ordinarie, men jag testade iallafall carpaccio vilket var riktigt god men dock lite liten om man jämför med de jag ätit på andra restauranger innan, smakade även getost med rödbetor men den var en riktig besvikelse då getosten som verkade vara egenkonstruerad och utblandad inte smakade något alls vilket gjorde att hela rödbets och getost upplevelsen uteblev. Till varmrätt åt jag ryggbiff med potatisgratäng och pepparsås, smaklöst behövde peppra och sakta för att få någon typ av smak...hade gjort det bättre hemma. Summerat så vill jag poängtera att detta inte var deras ordinarie meny men tänker ändå att den menyn inte är mycket bättre då hela poängen med att ha en vecka med reducerade priser borde vara att locka kunder med sin goda mat...

1  Tack JessicaZettergre

Hej Jessica,

Tack för din feedback. Synd att vi inte levde upp till ställda förväntningar och naturligtvis tar vi till oss av kritiken. Jag hoppas ni ger oss en chans till, denna gång under en normal vecka med vår ordinarie meny.

Naturligtvis så hjälper jag personligen till med er bokning om ni kontaktar mig via mail.

Med vänlig hälsning.

Resenärer som tittade på Pitcher's Borås tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Pitcher's Borås? Berätta vad du tyckte!