“Ett riktigt bra gastronomiminne till samlingen”
Omdöme om Restaurant Vinci

Restaurant Vinci
Rankad som nr 1 av 151 Restauranger i Borås
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 8 augusti 2022

På genomresa i semestersverige hamnade vi i Borås - som var en ovanligt positiv överraskning med all offentlig konst liksom promenadslingor. Besöket förgylldes ytterligare av att vi lyckades få ett bord på Vinci mitt emot stadsparken. 3 vuxna och två kräsna 12-åringar. Vi fick ett mycket professionellt och varmt bemötande med glimten i ögat av samtliga i personalen - som alla verkade gilla sitt jobb på riktigt.

Vi inledde med väl tilltagna snacks i form av arancini, oliver etc. Bra möjligheter till halvportioner till barnen för huvudrätterna. Stora portioner av väldigt bra italiensk mat lagade med kärlek liksom bra vin på glas till.

Mysig inredning och dessutom med möjlighet att lära sig italienska vid toalettbesök.

Uppmärksam personal som även bjöd på historielektion. :-) Hade vi bott i Borås hade detta helt klart varit nya stamstället. En riktigt bra mat- och bemötandeupplevelse och ett nytt matminne vi kommer vårda ömt.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack _sa_E7036WP

Omdömet skrevs 2 augusti 2022 från mobil enhet

Rekommenderas varmt!
Vi kom dit runt 21 utan att bokat innan! Fick jättebra plats inne trots att det var mkt folk. Vi beställde två pastarätter och en pizza och ett par drinkar. Allt var magiskt, jättegod mat och fina smaker. Servicen var också jättebra. Kommer def. tilllbaka när vi är i Borås nästa gång!

Datum för besöket: augusti 2022
Tack neda_n777
Omdömet skrevs 30 juli 2022 från mobil enhet

Riktigt mysig restaurang med skön miljö både inom- och utomhus. Alla i vårt sällskap var mycket nöjda med den mat & dryck som vi beställde.

Tack theknutis
Omdömet skrevs 16 juli 2022 från mobil enhet

Om du är ute efter o t r o l i g a drinkar och ännu bättre service (maten är också bomb) ska du bege dig till Viskan och fråga efter Evelina! Borås största stjärna- alla dagar ❤️

Tack B5314HGkatarinas
Omdömet skrevs 13 juli 2022 från mobil enhet

Fantastiskt bemötande, mkt bra service och maten var superb! Ljum sommarkväll och helstekt abborre som bara smälte i munnen!

Tack sannastrandh

Resenärer som tittade på Restaurant Vinci tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Restaurant Vinci? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.