“Fantastisk mat och service👌”
Omdöme om Restaurant Vinci

Restaurant Vinci
Rankad som nr 1 av 151 Restauranger i Borås
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 2 augusti 2022 från mobil enhet

Rekommenderas varmt!
Vi kom dit runt 21 utan att bokat innan! Fick jättebra plats inne trots att det var mkt folk. Vi beställde två pastarätter och en pizza och ett par drinkar. Allt var magiskt, jättegod mat och fina smaker. Servicen var också jättebra. Kommer def. tilllbaka när vi är i Borås nästa gång!

Datum för besöket: augusti 2022
Tack neda_n777

Omdömet skrevs 30 juli 2022 från mobil enhet

Riktigt mysig restaurang med skön miljö både inom- och utomhus. Alla i vårt sällskap var mycket nöjda med den mat & dryck som vi beställde.

Tack theknutis
Omdömet skrevs 16 juli 2022 från mobil enhet

Om du är ute efter o t r o l i g a drinkar och ännu bättre service (maten är också bomb) ska du bege dig till Viskan och fråga efter Evelina! Borås största stjärna- alla dagar ❤️

Tack B5314HGkatarinas
Omdömet skrevs 13 juli 2022 från mobil enhet

Fantastiskt bemötande, mkt bra service och maten var superb! Ljum sommarkväll och helstekt abborre som bara smälte i munnen!

Tack sannastrandh
Omdömet skrevs 7 juli 2022 från mobil enhet

Fantastiskt god mat men framförallt supergoda efterrätter och magiska drinkar. Jättetrevlig personal och mysigt ställe! Rekommenderar verkligen Vinci!

Tack 995sagae

Resenärer som tittade på Restaurant Vinci tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Restaurant Vinci? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.