“Perfekt restaurang!”

Vinci Borås AB
Rankad som nr 3 av 150 Restauranger i Borås
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Oavsett om ni kommer som par eller grupp är det här en topprestaurang för er. Mat och service i världsklass!

Tack 033Andreas
Tryborn, Ägare på Vinci Borås AB, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2020

Tack, tack Andreas för de fantastiska orden! Det glädjer oss verkligen! Hoppas vi får se er snart igen hos oss.

Omdömet skrevs 18 februari 2020 från mobil enhet

Bra läge, bra mat, skön miljö, trevlig personal och på köpet en italienskakurs under toabesöket. Missa inte drinken Chocolate Martini!

Tack annelilindblom

We love Chocolate Martini, good choice!

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Väldigt god mat,goda spännande drinkar, mycket härlig atmosfär samt trevlig och professionell personal.

Tack 331elmas

Härligt att höra Easc och tack för att du delar med dig av din upplevelse, det betyder mycket!

Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

Bokade bord för 2 några dagar i förväg. Några timmar innan vårat besök blev jag uppringd av en trevlig röst som önskade oss hjärtligt välkomna.
Väl på plats var det en fantastisk service redan när vi klev in.
Något för tidiga tog vi plats i baren tills vårat bord blev ledigt.
Här togs vi om hand av en lika trevlig bartender som blandade till varsin utsökt Dry Martini med en liten twist.
Här slipper man dessutom den mycket besvärande frågan ”4:a eller 6:a?”.
Här blandar man 5:or som en klassisk drink skall innehålla!!
Vill man ha något annat löser man ju naturligtvis detta.
Väl visade till vårat bord intog vi sedan en trerätters med rekommenderade viner som passade ypperligt bra.
Här provade vi också Ostron för första gången i våra liv.
Jättegoda!!
En och samma servis såg med ett stort leende och bra servicekänsla till att vi fick en toppenkväll!
Det enda jag kan sakna var frågan
”Önskas det mer kaffe?”.
Men detta var inget som drog ner helhetsbetyget.
Vågar nog påstå att detta är Borås bästa Restaurang!
Vi kommer tillbaka!
Rekommenderas!!!

Tack tomask408

Tack Tomas, för det fantastiskt fina orden som du delar med dig av! Vi blir väldigt glada över att ta del av ert besök hos oss! Hoppas vi får se er snart igen.
Med vänlig hälsning,
Klas Tryborn

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Varje gång man besöker Vinci får man alltid en toppen upplevelse.
Personalen är trevliga, service minded och proffesionella. Maten är väldigt god och varierande och finns något för alla.
Stämningen är mysig.
Definitivt värd att gå till!

Tack EmiliaS2033

Verkligen stort tack för de fina orden Emilia! Det värmer oerhört för hela gänget och vi hoppas att vi snart får se dig och dina vänner hos oss igen!

Resenärer som tittade på Vinci Borås AB tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Vinci Borås AB? Berätta vad du tyckte!