“Lunch”

Vinci Borås AB
Rankad som nr 3 av 147 Restauranger i Borås
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Bra service och väldigt god mat, Vinci levererar alltid oavsett om det är lunch eller middag, personalen är kunniga och trevliga!

Datum för besöket: februari 2020
Tack elinors947
Tryborn, Ägare på Vinci Borås AB, svarade på det här omdömetSvarade för 5 dagar sedan

Tack, tack, tack för de värmande orden Elinor! Ser fram emot att se dig snart igen..

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Alltid lika trevligt att komma till Vinci, ett säkert kort.
God mat, härlig stämning och alltid lika trevlig personal

Tack Amandavweiss

Tack för dina fina ord Amanda! Hoppas att vi får se dig och dina vänner snart igen :)

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Fantastisk mat, trevlig miljö, underbara o kunniga personaler.... En smak upplevelse. Värt att besöka.

Tack CarlaF2655

Kul att ni hade en härlig kväll hos oss Carla! Hoppas vi får servera er snart igen.

Omdömet skrevs 13 januari 2020

Tack än en gång för ett trevligt besök hos er med mycket god mat/dryck(mörk alkoholfri öl). Mycket smakrikt. Hela sällskapet var nöjda,vi återkommer gärna!

Tack Lars S

Det ser vi verkligen fram emot Lars! Allt gott tills dess :)

Omdömet skrevs 27 december 2019

Skall äta en go middag och har inte tidigare besökt denna restaurang. Redan då menyn lästes så vattnade det sig i munnen. När man senare kommer till restaurangen möts man av en mysig inredning med både gruppbord och barbord. Maten var riktigt bra, likaså servicen.

Datum för besöket: december 2019
Tack 142magnusa

Stort tack för den fina orden! Hoppas vi ses snart igen!

Resenärer som tittade på Vinci Borås AB tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Vinci Borås AB? Berätta vad du tyckte!