“Gott och vällagat”
Omdöme om Grill&Gryta

Grill&Gryta
Rankad som nr 3 av 151 Restauranger i Borås
Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Väldigt god och lite annorlunda mat, synd att lokalen inte motsvarar matupplevelsen. Personalen och upplevelsen är topp.

Datum för besöket: september 2019
Tack DakarP1

Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Så god mat trevlig .trevlig personal.toppen service mycket att välja på.inte så dyrt.trevlig lokal detta ska ni prova

Datum för besöket: mars 2020
Tack 92kerstinl
Omdömet skrevs 19 februari 2020 från mobil enhet

Perfekt lunch och smak upplevelse.
Fick två timmar mellan möten passade då på att gå i centrala Borås. Hittade denna restaurang vilket gjorde dagen.
Service vänlig och tog dig tid att förklara den fantastiska maten.
Vällagad och god...
Buffe dessutom!
Rekommenderar stället.

Datum för besöket: februari 2020
Tack karlom173
Omdömet skrevs 19 februari 2020 från mobil enhet

Mysig liten restaurang mitt i Borås. En buffé med många olika rätter att välja på. Grillspett med lamm till vegankost. Trevlig och omtänksam personal. All till ett hyfsat pris.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Henrik L
Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

15 personer var vi,som droppade in för en lunch för 119kr, lätt värt varje krona!
Allt smakar super och mycket trevlig personal! Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: januari 2020
3  Tack kryckanater

Resenärer som tittade på Grill&Gryta tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Grill&Gryta? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.