“Frippe”
Omdöme om Indien Huset

Indien Huset
Rankad som nr 51 av 148 Restauranger i Borås

Bästa indiska maten i Borås! Rekommenderar att prova Hot Chili Chicken (om man gillar stark mat) som är en favorit när vi hämtar takeaway.
Lasuni nan (naanbröd med vitlök) är helt magiskt, brukar beställa extra för att det är så gott.
Trevlig personal, rekommenderas!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 556fredrikk

Omdömet skrevs 30 december 2017

Servicen är mkt bra och man har stor flexibilitet vad gäller anpassade rätter och styrka på maten. På lunchen tar det ganska lång tid att få maten - upp till 10 min. På negativa sidan också att det inte är någon speciellt charmig lokal. Maten är däremot mkt god och vällagad och serveras på serveringsfat med rikligt med sås. Går att få mer ris om man vill.

Datum för besöket: december 2017
1  Tack Per-JonasC
Omdömet skrevs 12 oktober 2017 från mobil enhet

Bästa indiska restaurangen i Borås.

Fantastiska smaker och alltid lika gott och vällagat. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack pontushjerm
Omdömet skrevs 27 november 2016 från mobil enhet

Väldigt god och välkryddad mat, smakar så som indiskt ska smaka. Notan slutade på ca 220kr. Två varmrätter och en läsk. Helt ok. Saknade dock samosas på menyn. Sonen tyckte att de var lite snålt tilltagna portioner.

Datum för besöket: november 2016
Tack tvillingen
Omdömet skrevs 8 november 2016

Jag har ätit här ett 20-tal gånger och jag tror inte folk inser vilken hög klass det är på maten. Har ätit mycket indisk mat, men detta är i särklass den mest likvärdiga indiska maten du kan få jämfört med London. Synd att boråsarna inte riktigt hittat denna restaurang. Uppmanar folk till att testa.

Datum för besöket: oktober 2016
1  Tack dajo8102

Resenärer som tittade på Indien Huset tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Indien Huset? Berätta vad du tyckte!