“En trevlig upplevelse”
Omdöme om Nojon Moni

Nojon Moni
Boka med
Nojon Moni har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 11 av 274 Restauranger i Västerås
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Restaurang Nohon Moni har sina rötter i Stockholm, men lever numera sitt eget liv på Smedjegatan i Västerås. Ett bra läge som lockade oss efter ett biobesök. Vi fick ett vänligt mottagande med kallt vatten och tänt ljus på bordet och kompletterade den inledande salladen med Paneer Nan, gott inbakad bröd med färskost. Huvudrätten, i mitt fall en ångande het Chili chicken sizzlar, var både riklig och riktigt, riktigt god. Gott om personal, bra och snabb service samt rimliga priser gjorde kvällen till en trevlig upplevelse.

Datum för besöket: januari 2019
1  Tack Robert A

God mat men saknar tyvärr det där lilla extra för att nå ända fram till de bästa alternativen i Västerås.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack FredrikCn

Har ätit lunch flera gånger och har alltid varit nöjd. Två varmrätter ingår i dagens lunch. Perfekt när man har svårt att bestämma sig.

Datum för besöket: december 2018
1  Tack Amarund

Maten var perfekt och ett mycket gott bemötande! Rekommenderar rätten "Vindaloo" om du gillar riktigt kryddigt!

Datum för besöket: januari 2019
1  Tack nyabinghi89

God mat, lite som jag nog förväntar mig. Inget som stack ut, men gott indiskt. Kan tilläggas att jag var där på lunchen. Lokalen tyckte jag inte var så fin/mysig, men annars var detta bra ställe för en lunch.

Datum för besöket: april 2018
Tack 520fredrikl

Resenärer som tittade på Nojon Moni tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Nojon Moni? Berätta vad du tyckte!