“Höstlovslunch”
Omdöme om Agrill

Agrill
Boka med
Agrill har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 3 av 271 Restauranger i Västerås
Kök: Grill
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Beskrivning: OM OSS Det är enkelt! Vi tycker om kött. Det är därför Agrill är en restaurang för köttälskare. Självklart finns det annat på menyn, men om vi ska vara ärliga kommer vi alltid att ha det absoluta fokuset på kött av högsta klass, för det ligger oss varmast om hjärtat helt enkelt. Vi tycker att kolgrillat är något alldeles extra och på vår träkolsgrill gör vi det vi är bäst på. Maten serveras från ett öppet kök, så att du kan se när maten tillagas. Hos oss vet du vad du får. Maten bygger på enkelhet och kvalitet, utan krångel. VÅR INSPIRATION Under jazzerans gyllene dagar, i den hausse och kulturella blomstring som följde, levdes livet i sus och dus. Vår entusiasm blommade ut i strutsplymer, fransar, hattar och excentriska hårdekorationer. Vi staplade champagnetorn medan solljuset reflekterades i våra pärlhalsband. Det glada 1920-talet var också cocktailens årtionde. Något motsägelsefullt kännetecknas perioden även av förbudstiden, då alkohol var bannlyst. Här på Agrill vill vi skapa en atmosfär som påminner om dessa tider då förbudstidens restriktioner snarare fungerade som tändvätska för ett sprakande krog- och restaurangliv. Välkommen. Vi är glada att ha dig här!
Omdömet skrevs 29 oktober 2018 från mobil enhet

Vi tog en promenad från Steamhotel för att äta lunch. Dagens lunch kostade 110 kr och denna måndag var det en fantastiskt rätt med kyckling och stekt ris. Mycket bra smaker! Det finns även lite andra rätter och barnhamburgare. Synd att det är frysta platta saker och inte högrev som till vuxenvarianten. Härlig salladsbuffé och soppa till förrätt. Rekommenderas. Även promenaden längs Mälaren!

Tack 329elinw

Omdömet skrevs 18 oktober 2018 från mobil enhet

Besökte Agrill dels för deras inredning, 20talsinspirerat, och dels för deras meny!
Vi blev inte besvikna! Stället var mysigt och de spelade bra stämningsfull musik, jazz/oldies. Maten var riktigt god, och man fick mycket mat! Vi åt oxfilé och den var perfekt!

Tack Jeanette S
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Besöket började med en härlig fördrink där vi sen gick direkt på huvudrätten , köttet var perfekt tillagat och smakade underbart!

Rekommenderar restaurangen den har en härlig miljö som är från en svunnen tid

Tack TommyO157
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Åt lunch här och blev riktigt nöjd. Maten var vällagad, servicen var bra och miljön trevlig. Till kaffet serverades en färsk chokladkaka som var riktigt god och pricken över i.

Datum för besöket: september 2018
Tack O1047NFmaxb
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Fantastisk god mat,grillmix och en underbar efterrätt chokladfondant, glass och jordgubbar . Väldigt glad och trevlig personal

Datum för besöket: juni 2018
Tack YvonneLP

Resenärer som tittade på Agrill tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Agrill? Berätta vad du tyckte!