“Trevlig kväll med grymt god Mat och dryck”
Omdöme om Agrill

Agrill
Boka med
Agrill har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 3 av 272 Restauranger i Västerås
Kök: Grill
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Beskrivning: OM OSS Det är enkelt! Vi tycker om kött. Det är därför Agrill är en restaurang för köttälskare. Självklart finns det annat på menyn, men om vi ska vara ärliga kommer vi alltid att ha det absoluta fokuset på kött av högsta klass, för det ligger oss varmast om hjärtat helt enkelt. Vi tycker att kolgrillat är något alldeles extra och på vår träkolsgrill gör vi det vi är bäst på. Maten serveras från ett öppet kök, så att du kan se när maten tillagas. Hos oss vet du vad du får. Maten bygger på enkelhet och kvalitet, utan krångel. VÅR INSPIRATION Under jazzerans gyllene dagar, i den hausse och kulturella blomstring som följde, levdes livet i sus och dus. Vår entusiasm blommade ut i strutsplymer, fransar, hattar och excentriska hårdekorationer. Vi staplade champagnetorn medan solljuset reflekterades i våra pärlhalsband. Det glada 1920-talet var också cocktailens årtionde. Något motsägelsefullt kännetecknas perioden även av förbudstiden, då alkohol var bannlyst. Här på Agrill vill vi skapa en atmosfär som påminner om dessa tider då förbudstidens restriktioner snarare fungerade som tändvätska för ett sprakande krog- och restaurangliv. Välkommen. Vi är glada att ha dig här!
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Besöket började med en härlig fördrink där vi sen gick direkt på huvudrätten , köttet var perfekt tillagat och smakade underbart!

Rekommenderar restaurangen den har en härlig miljö som är från en svunnen tid

Datum för besöket: oktober 2018
Tack TommyO157

Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Åt lunch här och blev riktigt nöjd. Maten var vällagad, servicen var bra och miljön trevlig. Till kaffet serverades en färsk chokladkaka som var riktigt god och pricken över i.

Datum för besöket: september 2018
Tack O1047NFmaxb
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Fantastisk god mat,grillmix och en underbar efterrätt chokladfondant, glass och jordgubbar . Väldigt glad och trevlig personal

Datum för besöket: juni 2018
Tack YvonneLP
Omdömet skrevs 24 september 2018 från mobil enhet

Personalen var rätt trevlig dock servitrisen som tog hand om oss var nog den enda som var missnöjd med sitt arbete, inte direkt trevlig, log aldrig, helt stel. Maten vi fick var kall, helt ok inget speciellt.
1tim innan vi skulle lämna bordet ville vi beställa kaffe/te och dessert dock blev vi tillsagda att vi måste snart lämna bordet (trots att sittningarna är 2tim och vi hade cirka 50min kvar) vi valde att istället betala och lämna restaurangen. Vi förstår att sittningarna är 2tim och vi respekterar detta dock på sättet som servitrisen sade var väldigt arrogant och nonchalant.

Datum för besöket: september 2018
Tack kliina2018
Omdömet skrevs 24 september 2018

Startade med en fördrink på Agrills fina kaj-bar, mycket trevligt! Fick ett fint bord på uteplatsen och vi beställde grillat nötkött. Vi blev mer än nöjda, köttet.var superbt!
Det enda som kunde förbättras var att vi fick vänta för länge på notan...

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 503henrikw

Resenärer som tittade på Agrill tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Agrill? Berätta vad du tyckte!