“Inget speciellt”
Omdöme om Agrill

Agrill
Boka med
Agrill har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 3 av 271 Restauranger i Västerås
Kök: Grill
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Beskrivning: OM OSS Det är enkelt! Vi tycker om kött. Det är därför Agrill är en restaurang för köttälskare. Självklart finns det annat på menyn, men om vi ska vara ärliga kommer vi alltid att ha det absoluta fokuset på kött av högsta klass, för det ligger oss varmast om hjärtat helt enkelt. Vi tycker att kolgrillat är något alldeles extra och på vår träkolsgrill gör vi det vi är bäst på. Maten serveras från ett öppet kök, så att du kan se när maten tillagas. Hos oss vet du vad du får. Maten bygger på enkelhet och kvalitet, utan krångel. VÅR INSPIRATION Under jazzerans gyllene dagar, i den hausse och kulturella blomstring som följde, levdes livet i sus och dus. Vår entusiasm blommade ut i strutsplymer, fransar, hattar och excentriska hårdekorationer. Vi staplade champagnetorn medan solljuset reflekterades i våra pärlhalsband. Det glada 1920-talet var också cocktailens årtionde. Något motsägelsefullt kännetecknas perioden även av förbudstiden, då alkohol var bannlyst. Här på Agrill vill vi skapa en atmosfär som påminner om dessa tider då förbudstidens restriktioner snarare fungerade som tändvätska för ett sprakande krog- och restaurangliv. Välkommen. Vi är glada att ha dig här!
Omdömet skrevs 24 september 2018 från mobil enhet

Personalen var rätt trevlig dock servitrisen som tog hand om oss var nog den enda som var missnöjd med sitt arbete, inte direkt trevlig, log aldrig, helt stel. Maten vi fick var kall, helt ok inget speciellt.
1tim innan vi skulle lämna bordet ville vi beställa kaffe/te och dessert dock blev vi tillsagda att vi måste snart lämna bordet (trots att sittningarna är 2tim och vi hade cirka 50min kvar) vi valde att istället betala och lämna restaurangen. Vi förstår att sittningarna är 2tim och vi respekterar detta dock på sättet som servitrisen sade var väldigt arrogant och nonchalant.

Tack kliina2018

Omdömet skrevs 24 september 2018

Startade med en fördrink på Agrills fina kaj-bar, mycket trevligt! Fick ett fint bord på uteplatsen och vi beställde grillat nötkött. Vi blev mer än nöjda, köttet.var superbt!
Det enda som kunde förbättras var att vi fick vänta för länge på notan...

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 503henrikw
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Mat lagat med kärlek, bra service, mysig inredning och fräscht. Ett plus att köket är ut mot kunderna och att man kan kika in.

Tack Matilda S
Omdömet skrevs 3 september 2018

En riktigt bra grillrestaurang med bra läge, kunnig och serviceinriktad personal. Vårt sällskap åt både grill, fisk och skaldjur och allt va fräscht och gott. Rekommenderar grillen som va excellent.

Tack Patrick E
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Vi åt rostbiff med sötpotatisklyftor och bea. Det var supergott och de snålade inte på köttet.
Bra service , inte lång väntan trots mkt folk.
Enda som kunde förbättras var vinets temp som borde varit ljummare men det var gott ändå.
Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack rosen1974

Resenärer som tittade på Agrill tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Agrill? Berätta vad du tyckte!