“Höga förväntningar!”
Omdöme om Agrill

Agrill
Boka med
Agrill har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 3 av 266 Restauranger i Västerås
Kök: Grill
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Beskrivning: OM OSS Det är enkelt! Vi tycker om kött. Det är därför Agrill är en restaurang för köttälskare. Självklart finns det annat på menyn, men om vi ska vara ärliga kommer vi alltid att ha det absoluta fokuset på kött av högsta klass, för det ligger oss varmast om hjärtat helt enkelt. Vi tycker att kolgrillat är något alldeles extra och på vår träkolsgrill gör vi det vi är bäst på. Maten serveras från ett öppet kök, så att du kan se när maten tillagas. Hos oss vet du vad du får. Maten bygger på enkelhet och kvalitet, utan krångel. VÅR INSPIRATION Under jazzerans gyllene dagar, i den hausse och kulturella blomstring som följde, levdes livet i sus och dus. Vår entusiasm blommade ut i strutsplymer, fransar, hattar och excentriska hårdekorationer. Vi staplade champagnetorn medan solljuset reflekterades i våra pärlhalsband. Det glada 1920-talet var också cocktailens årtionde. Något motsägelsefullt kännetecknas perioden även av förbudstiden, då alkohol var bannlyst. Här på Agrill vill vi skapa en atmosfär som påminner om dessa tider då förbudstidens restriktioner snarare fungerade som tändvätska för ett sprakande krog- och restaurangliv. Välkommen. Vi är glada att ha dig här!
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi hade lästa omdömena och hade höga förväntningar på Agrill.

Dessa förväntningar infriades med råge!

Vi beställde enbart var sin varmrätt, oxfilen med olika tillbehör.

Två i sällskapet ville ha köttet rare och de andra två ville ha det medium rare.

Alla blev riktigt, riktigt nöjda med sina val.

Interiören på Agrill är kittlande och intressant.

Servicen uppskattade vi mkt och särskilt då rekommendationen på vin till måltiden.

Anna & Stefan

Tack Stefan S

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Jämfört med min förra recension av Agrill, håller den fortfarande hög standard med bra mat och fantastisk personal, kn verkligen rekommendera Agrill, nere vid hamnen.

Tack kolarn
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Vi hade ej bokat bord men fick ändå platser trots att restaurangen var fullpackad med gäster. Vi blev informerade att det kan bli väntetid på maten men det var inget som vi la märke till, gick snarare snabbt skulle jag säga. Engelsk servitör tyckte jag var trevligt. Både mat och dryck var super gott. Rekommenderar verkligen detta ställe

Tack Mia J
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Underbar restaurang, mysig atmosfär,
Proffsig personal hjälpsamma .
Helt suverän mat med högklassiga råvaror.
Helt enkelt obegränsat med +.
Ett måste.

Tack Tom Ö
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt A grill mix för 2 personer. Vi var 2 vuxna & 2 barn (2 & 5).
Service i toppklass, bland den godaste kyckling jag ätit och en underbar atmosfär. Vi återkommer absolut nästa gång vi är i Västerås.

Tack Carl H

Resenärer som tittade på Agrill tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Agrill? Berätta vad du tyckte!