Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 11 december 2018

För dig som vill hitta en annorlunda upplevelse. Här är temat Vikingatiden, åt en härlig julmiddag med toppen råvaror. Miljön är en stor Vikingasal och maten hämtas i samband med att kockarna lagar och lägger upp på fat. Bra möjlighet till övernattning.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Nallen1962
Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Vilket fantastiskt ställe!
Vi hade fest på vikingabåten på eftermiddagen i strålande solsken och fortsatte sedan i stora festsalen i ”Vikingahuset”.
Otrolig skaldjursbuffé!!
Att sedan bo i fint rum med sköna sängar bara 20 meter från byggnaden gjorde allt riktigt bra. Kunde ha varit mörkläggningsgardiner i rummet då solen väckte oss riktigt tidigt... annars allt toppen!!
Spelar du golf så har du den fina banan bara några hundra meter från hotellet.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Bestserviceacademy
Omdömet skrevs 18 december 2017 från mobil enhet

Besökte detta julbord med några vänner men är inte imponerad.
Ett mysigt ställe, rustikt med kul tema, dock var inte julbordet av någon speciell klass, grönsakerna var inte färdigkokta och det saknades finess med tanke på priset. Julskinkan var dock väldigt god och personalen var trevlig och berättade gärna om maten och deras kunskaper om innehållet var bra.

Datum för vistelsen: december 2017
2  Tack 542j_rgenw
Malin John-Erik K, Ägare på Boutique Hotel Frösåkers Brygga, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2017

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi tar till oss av dina synpunkter. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 19 oktober 2017 från mobil enhet

Toppen bra konferens ställe med super trevlig personal. Kul med olika matlagningslag som lagade olika rätter till middagen. Tyvärr var internetuppkopplingen dålig, så det var lite struligt att arbeta. Annars ett ställe jag varmt kan rekommendera.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack EbbaH_13
Malin John-Erik K, Ägare på Boutique Hotel Frösåkers Brygga, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2017

Tack för fin feedback! Vi får se när vi får fiber upp till gården. Till dess får vi njuta av att vara mindre uppkopplade!

Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

Få konferensställen lämnar ett så varmt, personligt och speciellt minne. Jan-Erik och Malin kan verkligen sina saker och kommer ge er en oförglömlig vistelse.

Prova gärna en gourmetkväll där ni lagar maten tillsammans. En perfekt företagsaktivitet.

Tack för en mycket lyckad konferens.

/Johan - Packsize

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack johanlasses
Malin John-Erik K, Ägare på Boutique Hotel Frösåkers Brygga, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2017

Tack Johan! När ni är nöjda är ju vi det också så klart! Varmt välkomna tillbaka - när som helst!

Malin och John-Erik