“Rimliga priser”
Omdöme om Chantal's

Chantal's
Rankad som nr 166 av 274 Restauranger i Västerås
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Chantal´s började 1994 som ett leveransbageri men öppnade redan 1999 café i shoppingcentrat Punkt i centrala Västerås. Hösten 2011 öppnade man ett andra café på Erikslunds Shoppingcenter. Vi har besökt både Punkt och Erikslund och funnit bra service och rimliga priser. Vid vårt senaste besök i Erikslund fanns gårdagens mackor till under halva priset. Fast det var värst vad sofforna blivit märkta av utspilld dryck.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Robert A

Omdömet skrevs 14 februari 2018

Läget inne i shoppingcentret Punkt är knappast spektakulärt, men OK för den som vill ha en paus i handlandet. Min tonfisksmörgås liknade en spansk bocadillo atun med den skillnaden att här fanns också ägg, oliver och rödlök. Tämligen välfylld för 53 kr, ett hyfsat pris. Wifi finns, men tyvärr utan lösenord vilket renderar ett minus. Kaffet var bra mycket dyrare än min colaburk, men då fick man påtår. Trevlig och snabb betjäning.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Robert A
Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

Otrevlig personal, och har ingen laktosfri mjölk till kaffe. Beställde mat men hörde inte när maten blev utkallad när hon gick runt i caféet. Fick e svar att "du får väl säga till om du ska ha din mat". Fanns inte en möjlighet att höra under rusningstiden.

Datum för besöket: december 2016
Tack Camilla S
Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Vi valde Chantals som leverantör till vårt bröllop. Glatt bemötande, god mat! De skötte även serveringen och stod för allt porslin och disk. Mycket smidiga att arbeta med och personalen på plats var toppen!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Linnéa S
Omdömet skrevs 19 juni 2016

Det är ingen större mysfaktor att ta en fika här mitt bland affärer, men fikat är gott o till rimligt pris. Det är ofta mycket folk o trångt mellan borden o köerna för att beställa kan vara långa. Deras tårtor som man kan beställa inför fest el andra tillfällen kan rekommenderas. Finns många olika sorters fyllningar o man får blanda precis som man vill o deras barntårtor är jättefina!

Datum för besöket: juni 2016
Tack 138ingalilla

Resenärer som tittade på Chantal's tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Chantal's? Berätta vad du tyckte!