eDreams
Travelocity69 US$
CheapTickets69 US$
Agoda.com70 US$
Omdömet skrevs 25 augusti 2018

Perfekt och prisvärt övernattningshotell. Rummen var lite slitna men helt okej. Det var städat och renbäddat. Frukosten var mycket bra. Fanns olika pålägg och ostar, flera sorters bröd och mycket annat som man vill ha på en hotellfrukost. Gratis parkering.

1  Tack HeleneA636
Omdömet skrevs 18 augusti 2018

Abrins är ett utpräglat lågprishotell en dryg km norr om Västerås centrum. Ingen bemannad reception på kvällen, istället kod till dörren och kod till ett säkerhetsskåp med nyckel till rummet. Men rum och sängar är helt OK liksom frukosten där det till och med finns ett våffeljärn. Utanför finns parkeringsplats för bilen, det är bara att skriva in sig på en lista, och en bensinstation där man kan köpa livets nödtorft.
En nackdel är att rummen lätt blir varma eftersom AC saknas och det kan vara svårt att sova för öppet fönster, motorvägen passerar alldeles intill.

Tack Robert A
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Ett mycket prisvärt Hotel. Ligger precis vid E20. Vår familj 5 personer tyckte det var helt ok för de pengarna. Frukosten var också helt ok, det fanns bröd,yougurt och även våfflor fanns att grädda. Visserligen var det väldigt varmt i rummen men det var å andra sidan svårt utan att ha AC.

Tack toffel2015
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Vi gjorde ett kort besök i Västerås med två övernattningar. Lägenheten på nedre botten hade två sovrum vardagsrum med pentry och två toaletter, varav en med dusch. Detta var fullt tillräckligt för oss. Frukosten var enkel, men innehöll allt vad vi behövde.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Leif J
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Vi bodde i familjerummet 2 vuxna och 2 tonåringar, det var helt ok, inte det fräschaste kanske men bra pris och ok frukost. Det tar ca 10 min. att gå in till stan från detta boende. Familjerummet består av 2 sovrum och 2 WC varav en med dusch.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Lithander