“Var och åt en mycket bra middag.”
Omdöme om Nya Hattfabriken

Nya Hattfabriken
Rankad som nr 3 av 252 Restauranger i Västerås
Kök: Svenskt

Var och åt en mycket bra middag. Både frugan och jag åt både förrätt och varmrätt. Vi var mycket nöjda med maten . Personalen var mycket hjälpsamma och trevliga.

Datum för besöket: maj 2021
Tack bengte259

Omdömet skrevs 10 april 2021 från mobil enhet

Kan varm rekommenderas både lunch o middag. Denna gång åt vi köttbullar till lunch. Så himla gott. Så trevlig personal.

Datum för besöket: april 2021
Tack liselotten555
Omdömet skrevs 6 mars 2021 från mobil enhet

Trevlig restaurang, ombonad och avslappnad. Trevlig personal. Vi åt en fantastiskt god lunch. Rekommenderas!

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack italienska
Omdömet skrevs 3 december 2020 från mobil enhet

Underbar upplevelse!! En jättefin restaurang med läckra rätter och vänlig service! Vi kommer att besöka igen!!

Datum för besöket: december 2020
Tack 82kostast
Omdömet skrevs 21 november 2020 från mobil enhet

Vi provade 4 rätter på hatten. Köttbullarna var riktigt bra, biffen var väldigt seg tyvärr, den mjölstekta fisken var väldigt salt och Wallenbergaren var okej och till viss del salt. Hade verkligen uppskattat att kocken saltar mindre. Jag skulle dock kunna komma tillbaka för köttbullarna var som sagt riktigt bra!

Datum för besöket: november 2020
Tack stephanieivs

Resenärer som tittade på Nya Hattfabriken tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Nya Hattfabriken? Berätta vad du tyckte!