“Bra läge!”

Rankad som nr 5 av 268 Restauranger i Västerås
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi kom dit en solig mars dag utan att ha beställt bord.

Restaurangen hade samma dag öppnat sin uteservering och vi blev erbjudna att sitta inne eller ute.

Då det var en strålande dag med mkt sol så bestämde vi oss att sitta ute, förskansade med ett lager av filtar.

Vi åt räksmörgås och hamburgare och det smakade väldigt gott.

Servicen var familjär och uppmärksam och vi trivdes bra!

Möjligen kanske något dyrt....

Anna & Stefan

Tack Stefan S

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Lyckades få ett bord trots att vi ej bokat innan. Redan i detta skede märkte man att servicen var på topp med ett trevligt och välkomnande bemötande från samtlig personal mat och dryck var så otroligt god. Kommer definitivt besöka kajplats 9 igen om jag har vägarna förbi

Tack Mia J
Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Vi välkomnades vänligt, och fick ett bra bord. Maten var mycket god, och servicen var perfekt. Trevlig miljö, men något högt ljud på bakgrundsmusiken. Volymen sänktes dock snabbt, när vi bad om det.

Tack Leif J
Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Kan rekommenderar denna resturang. Den ligger fantastisk fint vi Mälaren. Mysigt atmosfär trevlig personal som tar hand om en. Maten är super god. Jag käkade grillad ryggbiff höll en mycket hög kvalitet. Fins många goda fisk rätter också. På sommaren kan man sitta utomhus

Tack Dennis B
Omdömet skrevs 3 mars 2018

Denna sjönära hamnkrog är en av de bästa i Västerås. Framförallt deras rika sortering av skaldjur. Åt julbord där huvuddelen bestod av fisk och läckra skaldjur. Prisklassen är hög, men man får valuta för pengarna.

Tack Hubbe606

Resenärer som tittade på Kajplats 9 tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Kajplats 9? Berätta vad du tyckte!