“Good lunch”

Har du en bild?
Lägg till den.
Bistro Box
Rankad som nr 87 av 252 Restauranger i Västerås

Jag stannade för lunch och mina förväntningar var inte höga, men maten här smakade riktigt gott. Jag åt grekisk köttfärslimpa med potatis och tzatziki. Portionerna är stora, om du vill. Miljön är ren enkel och snyggt industriell

Datum för besöket: maj 2021
Tack paln
Omdömet skrevs 14 april 2021 från mobil enhet

Tog oss nyfiket ut till Bistro Box och kan inte annat än att gratulera denna ”vägkrog” till ett perfekt bemötande, mycket god mat med allt därtill och schyssta lokaler.

Värt varenda krona!

Så ska lunchen smaka och serveras.

Datum för besöket: april 2021
Tack Tecsij
Omdömet skrevs 28 januari 2021

Bästa burgaren! Klart värt ett besök! Grymt smidigt med husmanskost via drive thru. Smidigt att både ladda bilen och äta maten

Datum för besöket: december 2020
Tack EliasNorstrom

Resenärer som tittade på Bistro Box tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Bistro Box? Berätta vad du tyckte!