Louise B
Nynashamn, Sverige

Trevligt

Omdöme om Hotel Arkad
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 22 mars 2020från mobil enhet
Ett helt okej hotell, något slitet. Ligger väldigt centralt och har en mycket bra frukostbuffé. Personalen är tillmötesgående och trevliga. Inte särskilt dyrt heller. Klart prisvärt och parkering kan bokas på bakgården.
Datum för vistelsen: mars 2020
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
  • Strawberry Hotels
    1 071 kr
0.3 km från Hotel Arkad
Visa fler hotell i Västerås
Omdömet skrevs 23 oktober 2019 från mobil enhet

Helt och läge med 10 min promenad från Centralen. Frukosten hade allt man behövde dock ingen kvalitet och äggröran värmdes underifrån med gasol! Man kände lukten av gasol plus att äggröran tillagades och blev rätt överstekt. Rummen helt ok. Personalen väldigt hjälpsamma och trevliga.

Datum för vistelsen: oktober 2019
2  Tack Emilia F
Omdömet skrevs 5 september 2019 från mobil enhet

Mysigt centralt hotell
Trevlig o hjälpsam personal
Bra rum med lite varierande storlek
Det finns flera sviter med 3 rum o kök.

Bra vid konferenser bra vid större familjers boende
Normal frukost
I källaren gratis biljard o bastu.
Rekommenderas

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Hassegamma
Omdömet skrevs 22 augusti 2019 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell i centrum. Ett mindre hotell med både bra atmosfär och en inkluderande ”hemma” känsla. Hoppas de behåller konceptet. Då blir det en av favoriterna.
Personalen toppen, bra frukost och igår så kom jag på att de har en viss meny till kvällen.
Bastu i källaren en BRA bastu! Fräscht. Kan rekomenderas.
Bokade på Booking.com
Fick väldigt bra pris på 3 nätter
Mvh.
Anders J

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack AndersJ1287
Omdömet skrevs 20 augusti 2019

Fint hotell med luftiga och stora rum. Familjerummen har ett litet pentry med köksutrustning. Fräscha badrum. Frukosten var jättefin och det fanns det man behövde. Nära till centrum och egen parkering. Personalen var trevlig och glad.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Mysan_x
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Rekommenderar starkt detta hotell, ett gemytligt hotell med pensionat känsla. Hotellet ligger mitt i centrum. Enkel men bra frukost i en lugn miljö. Trevlig innegård med stolar o bord. Parkering vid hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack roberth007s