1 606 kr
Go to your Happy Price
Scandic Hotels
1 511 kr
Omdömet skrevs 6 februari 2024

Bokade ett rum med dubbelsäng, när vi var på plats uppmärksammade dom i receptionen att vi var en familj med 2 barn. Då tyckte dem att vi kunde få uppgradera vårat rum utan kostnad till ett familjerum. Väldigt snällt och vänligt. Barnvänligt och mycket lugnt och skönt vid frukosten. Barnen fick drinkbiljetter så att dom fick hämta varsin drink i baren vilket var uppskattat. Väldigt bra upplevelse!

Datum för vistelsen: februari 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Philiplarsson22
Carina Eriksson, General Manager på Scandic Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2024

Hej ,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Vi ser till att dela detta med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!

Carina, Scandic Västerås

Omdömet skrevs 12 januari 2024

Mycket trevlig och hjälpsam personal Bra frukost och sköna sängar. Rekommenderar absolut att boka ett rum hör pool va lagom varm och bastun va varm och skön. Saknade lite mer kanaler på tv men annars va allt bara bra

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack jessie469
Carina Eriksson, General Manager på Scandic Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2024

Hej Jessica,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss ocha tt du använde pool och bastu. Vi ser till att dela detta med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!

Carina, GM Scandic Västerås

Omdömet skrevs 12 januari 2024

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.

Omdömet skrevs 7 januari 2024

Mkt nöjd med vistelsen överlag. Familjerum två vuxna o två barn. Rent, fräscht, trevlig personal etc. Hann tyvärr aldrig prova faciliteter som pool och gym. Saknade ett antal glas på rummet men det löste sig. Prisvärt alternativ till Steam Hotel om man vill åka till badhuset Kokpunkten med familjen.

Tack victorzzz77
Carina Eriksson, General Manager på Scandic Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2024

Hej,,

Carina, GM Scandic Västerås

Omdömet skrevs 24 oktober 2023

Grus i sängen som upptäcktes vid läggdags så resterande personer sov i rummet. Badrumsdörr gick inte att stänga. Otrevlig frukostpersonal. Fanns inga tider för frukosten kvar att välja på när man hade checkat in likaså för badet. Kommer inte att rekommendera någon detta hotell. Finns fler andra prisvärda alternativ.

Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack hannagranlund90
Carina Eriksson, General Manager på Scandic Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2023

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med städningen och servicen. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Carina, Scandic Västerås