1 419 kr
Scandic Hotels
1 283 kr
Omdömet skrevs 29 juli 2023

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Carina Eriksson, General Manager på Scandic Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2023

Omdömet skrevs 28 juli 2023 från mobil enhet

Bokade samma dag, bra pris. Bra frukost. Trevlig person, trots att de hade sjukdoms bortfall. Så i baren och köket hade det kämpigt.

Ett minus va alla skrikande småbarnfamiljer. Men det är ju inte hotellets fel.
Och så var poolen stängt pga av dåligt vatten prov.

Tack Ior1234

Hej,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Vi ser till att dela detta med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!

Bästa,
Carina, GM Scandic Västerås

Omdömet skrevs 23 juli 2023

Överlag var vi nöjda med de två nätter vi stannade. Bra frukost, trevlig rum för hela familjen och aktiviteter som barnen kunde roa sig med. Ett minus för ganska ofräsch pool och att vi trots bokat bord i restaurangen fick vänta 60 minuter på förrätten.

Datum för vistelsen: juli 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Emelie84J

Hej,

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med din vistelse och rummet. Vi tar till oss av dina kommentarer om poolen och väntetiden. ! Hoppas att vi ses snart igen!

Bästa,
Carina

Omdömet skrevs 18 juli 2023

Alltid fint mottagande vid incheckning trevlig personal trevligt rum i våning nära entren det uppskattar
vi gott mottagande på morgonen av personalen alltid lika god frukost bra rum service det uppskattas

Tack ojlsfnbgjfby132
Omdömet skrevs 16 juli 2023