Kostnadsfri avbokning till den 21-12-05
ScandicHotels.com
Priceline187 US$
Hurb192 US$
Omdömet skrevs 30 augusti 2021

Servicen var verkligen topp. Receptionen fixade så allt var mer än lyckat, bra utbud både på mat och dryck, frukosten var indelad i olika tider så man kunde äta i princip riskfritt i denna pandemi.vi kommer att åka tillbaka flera gånger och bo på detta hotell

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack gaborkindholm
Maria Wennerström, Hotelldirektör på Scandic Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2021

Stort tack för er feedback och recension. Det glädjer oss att ni var nöjda med er vistelse hos oss. Varmt välkomna igen till Scandic Västerås.

Omdömet skrevs 25 augusti 2021

Täcken olika tjocka ett tunt ett tjockt olika sängar en mer mjuk och en medel och man fick passa sig för att inte åka emellan sängarna för de gled isär jätte lätt sen var kuddarna fläckiga av jag vet inte vad frukostbuffén var tråkig kanske pga pandemin

Tack Culture723593

Hej, tack för din recension och din feedback. Vad tråkigt att vi inte levde upp till era förväntningar helt och hållet gällande kvaliten på rummen och frukosten. Det är jätteviktigt att vi får feedback så det är vi väldigt glada för så vi kan jobba för en jämn och bra kvalité och leverans. Varmt välkommen till oss igen. Hälsningar Scandic Västerås

Omdömet skrevs 24 augusti 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Maria Wennerström, Hotelldirektör på Scandic Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2021

Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Ibland är det praktiskt med Scandic nära färdvägen. Västerås är jättebra sådant. Smidigt nära avfarten. Trevlig personal. Som ensamresande uppskattar jag speciellt några ord av omtanke.
Vanlig scandicfrukost men smakfullt upplagt

• Restyp: Reste ensam
Tack Eva Å
Maria Wennerström, Hotelldirektör på Scandic Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2021

Hej, tack för din recension och feedback. Varmt välkommen till oss igen. Hälsningar Scandic Västerås

Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Stannade en natt med ena barnet.
Bokat via nätet med tillägget att vi önskade "tidig incheckning". Står klart och tydligt att det är kostnadsfritt vid bokning online men att man bara behöver ringa hotellet och kolla att det fanns rum lediga för en tidig incheckning.
Personen jag fick prata med vad okunnig i området, sa att jag skulle betala för incheckningen och att hon inte visste hur hon skulle göra för att kunna tillgodose min önskan.
Åkte dit i ren chansning tidigt på morgonen när det va dags, men var då inga problem. Han som jobbade då var supertrevlig och serviceminded!

Tack s0fiiek
Maria Wennerström, Hotelldirektör på Scandic Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2021

Hej, stort tack för din recension och feedback. Kul att ni uppskattade er vistelse hos oss och att ni fick ett bra bemötande när ni kom hit på plats. vi har utmaningar på sommaren där vi har svårt att veta innan om vi har rena rum direkt på förmiddagen för incheck men det kan vi kommunicera bättre än vi gjort till er. Varmt välkomna till oss igen. Hälsningar Scandic Västerås