Travelocity
Orbitz.com
eDreams
FindHotel164 US$
Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Har bott på diverse Scandic hotell med familjen och det brukar vara fräscha rum etc. Vad drar ner betyget något för Scandic Västerås ?

- Slitet rum
- Trasiga persienner
- Bodylotion etc i badrummet var slut
- Bokat rummet för 2 vuxna/2 barn men bäddsoffan var ej bäddad och fick svar från receptionen att bädda den själv (är väl ingen grej så men bör vara klart från början)
- Inget minikylskåp på rummet

+ Trevlig personal
+ Frukosten
+ Bra med parkeringsplatser
+ Stort rum

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Tomas c
Maria Wennerström, Hotelldirektör på Scandic Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej Tomas, tack för din recension och feedback. Tråkigt att allt inte var enligt era förväntningar under er vistelse. Men kul att ni uppskattade vår personal, frukosten och parkeringen. Gällande bäddsoffan så är konstruktionen så att den inte går att fälla ihop med täcken/kuddar i men vi har förberett med bäddade kit i rummet.
Än en gång tack för er feedback den är viktig för oss. Välkomna till oss igen! Hälsningar Scandic Västerås

Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Jag har bott väldigt mycket på Scandic hotell runt om i landet men tyvärr måste jag säga att Scandic Västerås är definitivt ett av de sämre Scandic hotellen. Slitet och skitigt men frukosten var riktigt bra och över Scandic snitt. Vi fick byta rum från plan 2 till 4 och det var marginellt bättre högre upp i hotellet.

Rumstips: Är ni allergiker så välj annat hotell massor av pälsdjur på hotellet när vi var där
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Patrik O
Maria Wennerström, Hotelldirektör på Scandic Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Hej Patrik
Tack för din recension och din feedback. Vad kul att du uppskattade vår frukost, det glädjer oss. Däremot väldigt tråkigt att vi inte levde upp till dina förväntningar på rumskvalitén. Vi vill ju självklart leverera hög kvalitet genomgående. Återkoppla gärna direkt till hotellet så vi får lite mer info kring vad det var ni tyckte brast i leveransen. Med vänlig hälsning Scandic Västerås

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Den stora fördelen var gratis parkering. Städningen var undermålig, duschväggen hade avlagringar och det var dammigt på rummet. Väldigt mycket ljud från hiss och trapphus så det är svårt att sova i de närliggande rummen. Dagen för utcheckning så knackade städpersonalen på och gick in utan att vänta på svar fast jag inte checkat ut ännu och det var gott om tid kvar.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack pelle287
Maria Wennerström, Hotelldirektör på Scandic Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Hej, tack för din feedback kring er vistelse hos oss. Så som du beskriver vill vi ju verkligen inte att vistelsen hos oss ska vara. Hör gärna av er via mail så vi får en direktkontakt om ni inte redan har fått hjälp på hotellet. Hälsningar Maria Wennerström Hotelldirektör Scandic Västerås

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 25 juli 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Maria Wennerström, Hotelldirektör på Scandic Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2021