Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Travelocity
Booking.com
ScandicHotels.com
157 US$
Se erbjudande
Orbitz.com
eDreams
FindHotel164 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (585)
Filtrera omdömen
585 resultat
Medlemsbetyg
92
202
177
82
32
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
92
202
177
82
32
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
712 av 585 omdömen
Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Har bott på diverse Scandic hotell med familjen och det brukar vara fräscha rum etc. Vad drar ner betyget något för Scandic Västerås ?

- Slitet rum
- Trasiga persienner
- Bodylotion etc i badrummet var slut
- Bokat rummet för 2 vuxna/2 barn men bäddsoffan var ej bäddad och fick svar från receptionen att bädda den själv (är väl ingen grej så men bör vara klart från början)
- Inget minikylskåp på rummet

+ Trevlig personal
+ Frukosten
+ Bra med parkeringsplatser
+ Stort rum

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste med familjen
Tack Tomas c
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria Wennerström, Hotelldirektör på Scandic Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej Tomas, tack för din recension och feedback. Tråkigt att allt inte var enligt era förväntningar under er vistelse. Men kul att ni uppskattade vår personal, frukosten och parkeringen. Gällande bäddsoffan så är konstruktionen så att den inte går att fälla ihop med täcken/kuddar i men vi har förberett med bäddade kit i rummet.
Än en gång tack för er feedback den är viktig för oss. Välkomna till oss igen! Hälsningar Scandic Västerås

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Jag har bott väldigt mycket på Scandic hotell runt om i landet men tyvärr måste jag säga att Scandic Västerås är definitivt ett av de sämre Scandic hotellen. Slitet och skitigt men frukosten var riktigt bra och över Scandic snitt. Vi fick byta rum från plan 2 till 4 och det var marginellt bättre högre upp i hotellet.

Rumstips: Är ni allergiker så välj annat hotell massor av pälsdjur på hotellet när vi var där
Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste med familjen
Tack Patrik O
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria Wennerström, Hotelldirektör på Scandic Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Hej Patrik
Tack för din recension och din feedback. Vad kul att du uppskattade vår frukost, det glädjer oss. Däremot väldigt tråkigt att vi inte levde upp till dina förväntningar på rumskvalitén. Vi vill ju självklart leverera hög kvalitet genomgående. Återkoppla gärna direkt till hotellet så vi får lite mer info kring vad det var ni tyckte brast i leveransen. Med vänlig hälsning Scandic Västerås

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Den stora fördelen var gratis parkering. Städningen var undermålig, duschväggen hade avlagringar och det var dammigt på rummet. Väldigt mycket ljud från hiss och trapphus så det är svårt att sova i de närliggande rummen. Dagen för utcheckning så knackade städpersonalen på och gick in utan att vänta på svar fast jag inte checkat ut ännu och det var gott om tid kvar.

Datum för vistelsen: juli 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack pelle287
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria Wennerström, Hotelldirektör på Scandic Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Hej, tack för din feedback kring er vistelse hos oss. Så som du beskriver vill vi ju verkligen inte att vistelsen hos oss ska vara. Hör gärna av er via mail så vi får en direktkontakt om ni inte redan har fått hjälp på hotellet. Hälsningar Maria Wennerström Hotelldirektör Scandic Västerås

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Maria Wennerström, Hotelldirektör på Scandic Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Maria Wennerström, Hotelldirektör på Scandic Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Visa fler omdömen