“Medel”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Scandic Vasteras
Rankad som nummer 7 av 16 hotell i Västerås
Omdömet skrevs januari 3 2017

Slitet familjerum förtog känslan av att bo på hotell. Dålig dubbelsäng. Praktiska utfällningsbara sängar till barnen. Trevligt litet poolrum som uppskattades av barnen. God och riklig frukost. Snabb in-och utcheckning. Nära till E18.

• Bodde här: Januari 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack hebo2017
Det finns nyare omdömen om Scandic Vasteras
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs januari 3 2017

Vi fick ett väldigt gott bemötande av trevlig hotellpersonal. Hotellrummet kändes fräscht och välstädat. Frukosten var fin och fräsch. Det var också väldigt behaglig ljudnivå trots att det var så mycket folk på samma gång i matsalen.

Tips för att välja rum: vi hade ett familjerum högst upp ut på kanten, väldigt lugnt och skönt.
  • Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack emmae735
Omdömet skrevs januari 2 2017

Efter en kort stund efter incheckningen fick jag ett oväntat viktigt affärs mail till mig som måste skrivas ut , skrivas ut, undertecknas och skannas in och skickas. Någon skrivare och scanner hade jag naturligtvis inte med mig Detta fick jag hjälp med mycket proffesionellt.
Den service som personalen visade gjorde att omdömet om hotellet var på topp redan från första stund . Den goda servicen fortsatte under hela besöket

Tips för att välja rum: Sängarna i vårt rum var något smala . Begär breda sängar om du är stor
  • Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack Bengtakenson
Omdömet skrevs januari 2 2017 från mobil enhet

Frun och jag behövde övernatta i Västerås och valde Scandic. Ganska lite folk i restaurangen på kvällen men trevlig och attentativ personal. Maten var också god. Frukost buffén var väl tilltagen betydligt mer folk än kvällen innan men fortsatt trevligt och gott. Receptionen var oxå trevlig och all personal gjorde ett bra jobb. Rummen var ok.

Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack Peter G
Omdömet skrevs december 27 2016

Ett prisvärt hotell i Västerås där man lätt kör in och ut från E18. Frukosten var bra. Personalen försökte göra så att man skulle trivas, rummen är dock lite slitna men välstädade. Området runt hotellet är tråkigt och lite långt in till centrum. Perfekt när man som vi var på genomresa,

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack MatsoLillan
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Västeråshotell
1.2 km bort
Good Morning Västerås
Nr 9 av 16 i Västerås
87 omdömen
Visa priser

Besökt Scandic Vasteras? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Scandic Vasteras

Adress: 33 Pilgatan, Västerås 721 30, Sverige
Region: Sverige > Västmanlands län > Västerås
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 7 av 16 hotell i Västerås
Prisklass: 984 kr - 1 935 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Scandic Vasteras 3*
Antal rum: 175
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Scandic Hotels, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Ebookers, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Scandic Vasteras. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?