Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Medel” 3 av 5 bubblor
Omdöme om Scandic Vasteras

Bästa priser för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 3 sidor till!
Scandic Vasteras
Rankad som nummer 5 av 16 hotell i Västerås
Västerås, Sverige
1 omdöme
“Medel”
3 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Slitet familjerum förtog känslan av att bo på hotell. Dålig dubbelsäng. Praktiska utfällningsbara sängar till barnen. Trevligt litet poolrum som uppskattades av barnen. God och riklig frukost. Snabb in-och utcheckning. Nära till E18.

• Bodde där i Januari 2017, reste med familjen
      Standard
      Läge
    • 2 av 5 bubblor
      Sovkvalitet
    • 2 av 5 bubblor
      Renlighet
      Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Tack hebo2017

207 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    4 av 5 bubblor
    4 av 5 bubblor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (11)
Datum | Betyg
Svenska först
Västerås, Sverige
2 omdömen
3 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Vi fick ett väldigt gott bemötande av trevlig hotellpersonal. Hotellrummet kändes fräscht och välstädat. Frukosten var fin och fräsch. Det var också väldigt behaglig ljudnivå trots att det var så mycket folk på samma gång i matsalen.

Tips för att välja rum: vi hade ett familjerum högst upp ut på kanten, väldigt lugnt och skönt.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde där i December 2016, reste med familjen
      Standard
Tack emmae735
Hudiksvall, Sverige
2 omdömen
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Efter en kort stund efter incheckningen fick jag ett oväntat viktigt affärs mail till mig som måste skrivas ut , skrivas ut, undertecknas och skannas in och skickas. Någon skrivare och scanner hade jag naturligtvis inte med mig Detta fick jag hjälp med mycket proffesionellt.
Den service som personalen visade gjorde att omdömet om hotellet var på topp redan från första stund . Den goda servicen fortsatte under hela besöket

Tips för att välja rum: Sängarna i vårt rum var något smala . Begär breda sängar om du är stor
Visa fler tips på hur du väljer rum
45 omdömen
10 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Frun och jag behövde övernatta i Västerås och valde Scandic. Ganska lite folk i restaurangen på kvällen men trevlig och attentativ personal. Maten var också god. Frukost buffén var väl tilltagen betydligt mer folk än kvällen innan men fortsatt trevligt och gott. Receptionen var oxå trevlig och all personal gjorde ett bra jobb. Rummen var ok.

Bodde där i December 2016, reste som ett par
Tack Peter G
Hamneda, Sverige
Nivå Skribent
43 omdömen
24 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 hjälpsamhetsröster
3 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 3 veckor sedan

Ett prisvärt hotell i Västerås där man lätt kör in och ut från E18. Frukosten var bra. Personalen försökte göra så att man skulle trivas, rummen är dock lite slitna men välstädade. Området runt hotellet är tråkigt och lite långt in till centrum. Perfekt när man som vi var på genomresa,

• Bodde där i November 2016, reste som ett par
      Läge
Tack MatsoLillan
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Västeråshotell
1.2 km bort
Hotel Arkad
Nr 6 av 16 i Västerås
4.0 av 5 bubblor 39 omdömen
Visa priser

Besökt Scandic Vasteras? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Scandic Vasteras

Verksamhet: Scandic Vasteras
Adress: 33 Pilgatan, Västerås 721 30, Sverige
Region: Sverige > Västmanlands län > Västerås
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 5 av 16 hotell i Västerås
Prisklass (per natt): 894 kr - 1 592 kr
Hotellklass:3-stjärnigt — Scandic Vasteras 3*
Antal rum: 175
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Ebookers, Booking.com, Priceline och Expedia så att du tryggt kan boka med Scandic Vasteras. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?