1 277 kr
Vio.com
1 214 kr
Ingen förskottsbetalning krävs
Omdömet skrevs 18 augusti 2023

Fräscht och välstädat rum, trevlig och äldre inredningsmiljö, känns lite lyxigt. Mycket bra frukost där inget saknades enligt mitt tycke och smak. Något mjuk säng men ett stort utbud av sovkuddar som man kunde välja bland.

Datum för vistelsen: augusti 2023
  • Restyp: Reste ensam
Tack Stefan E
Cem Gurler, General Manager på Elite Stadshotellet Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2023

Hej,

Tack för den positiva feedbacken. Roligt att du tyckte så mycket om frukosten också.

Med vänlig hälsning

Cem Gürler
Hotelldirektör

Omdömet skrevs 11 augusti 2023

Vi bokade ett dubbelrum på stadshotellet natten till nationaldagen. Hotellet ser lite pampigt ut med den vackra trappan i foajén men är tyvärr slitet invändigt och skulle behöva renoveras. Helt okej frukost men inget speciellt.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Arpita0603
Omdömet skrevs 7 juli 2023

Alltid lika trevligt att återkomma till detta hotell. Läget är utmärkt. Nära till allt man kan tänka sig.Trevliga rum och trevlig personal. Frukost som har allt du kan tänkas behöva.Lär återkomma fler gånger.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack hansj349
Omdömet skrevs 8 maj 2023

Bra centralt läge i Västerås, byggnaden är väldigt fin och interiören på de allmänna ytorna, känns lyxigt. Hotellrummet var en besvikelse. Bokade deluxe dubbel (rummet innan svit) som även beskrivs som ”elegant inrett”, det var snarare tvärtom. Kalt, helt vitt och opersonligt. Inga tavlor, färginslag på väggar och i övrigt ingen elegant inredning. Badrummet luktade avlopp vid ankomst och var slitet på sina ställen.

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack evswensson
Omdömet skrevs 20 april 2023

Trevlig personal, bra rum, bra frukost, fin festvåning.Läget vid Stora torget är ju förstås säskilt bra. Nära till gamla staden, nra till restauranger, nära till universitetet. Gratis parkering efte 19 på kvällarna.

Datum för vistelsen: april 2023
Tack johnsorenpettersson