Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com127 US$
Priceline127 US$
eDreams127 US$
FindHotel127 US$
Trip.com160 US$
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Fint hotell med bra läge i city nära restauranger och upplevelser. Dessvärre var hotellrummet dåligt städat vilket gjorde det till en sämre upplevelse. Rummet var utrustat med luftkonditionering men den verkade dessvärre inte fungera. Dyr parkering i anslutning till hotellet som man fick betala själva (ca 200 sek från kvällen till utcheckning på morgonen).

Rumstips: Förmodligen billigare att parkera i parkeringshus vid Punkt köpcentrum istället för på gata runt hotellet.
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 326elinp
Cem Gurler, General Manager på Elite Stadshotellet Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Hej!

Tack för din feedback och dina synpunkter. Önskar dig varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 19 juli 2021

Trevligt och centralt hotell, kommer gärna tillbaka om vi besöker Västerås igen. Enda nackdelen var att man serverade kalla plättar som fick värmas i en mikro, annars en mycket god frukost med många olika val.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack kami742020

Hej!

Tack för din feedback och varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 18 juli 2021

Det var ett ganska bra hotell men fanns ingen ac vilket vad dåligt. Det var väldigt varmt i rummet. Det var dålig frukost med torrt bröd. Sängarna var ganska sköna. Badrummen var fina och duschen var fin.

Tack aliceausters1

Hej!

Tack för din feedback. Vi tar till oss av dina synpunkter. Önskar dig välkommen åter!.

Omdömet skrevs 13 juli 2021

Dåligt bemötande vid incheckning, ofrächt rum, ingen AC så det var som att bo i en bastu. Dåligt bemötande vid frukosten, dålig frukost över lag, billigaste råvarorna osv. Läget är dock bra i Västerås.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack hakanbe2021

Hej!

Tack för din feedback. Jag beklagar verkligen att vistelsen var så dålig och att vi inte lyckades leverera den upplevelse vi vill erbjuda våra gäster. Vi kommer att gå igenom dina synpunkter internt.

Omdömet skrevs 11 juni 2021 från mobil enhet

Maten på Bishop är en katastrof !
Sveriges sämsta ”Fish & Chips”, Torr samt tråkigt tillbehör ! Dessutom så var servicen bristfällig fick hämta Menun själv ..
Hur svårt kan det vara att anstränga sig för att bli bättre efter Pandemin…..

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack golfbana12
Cem Gurler, General Manager på Elite Stadshotellet Västerås, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2021

Hej!

Tack för din feedback. Jag beklagar verkligen att upplevelsen var så dålig. Vi kommer att gå igenom dina synpunkter internt och vi tar dem på största allvar. Återkom gärna till mig på cem.gurler@elite.se då jag skulle vilja ha lite mer information.