Omdömet skrevs 1 april 2018

Bland de trevligare hotell jag bott på. Vi åkte två familjer och hade två dubbelrum på vån 4 och våra vänner hade ett familjerum på vån 1. Tycker att det var klart värt att ta två dubbelrum för 400:- extra. Sängarna är supersköna!

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Carita Ö
Cem G, General Manager på Elite Stadshotellet Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej,

Roligt att du tyckte så mycket om hotellet. Önskar dig varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 24 mars 2018

Helt okey rum, mkt bra hotellfrukost. Anslutande restaurang (Bishop Arms) medioker och fantasilös meny till för höga priser och lång väntetid. Betydligt bättre och mer prisvärda restauranger finns inom några hundra meter från hotellet.

Tips för att välja rum: Be om boende i den nyrenoverade delen.
Tack PeterN3044

Hej,

Tack för dina synpunkter. Tråkigt att du inte tyckte om vår pub. Vi brukar få väldigt mycket positiv feedback kring den men vi tar till oss av din kritik.

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Ett fint hotell med mycket bra service. All personal var tillmötesgående och hjälpsamma. Trevligt rum med bra standard. Kul att restaurangen och puben är öppen och känd i stan så det var full rulle på fredagskvällen.

Tack 1pernillas

Hej,

Roligt att ni tycker så mycket om hotellet och vår pub Bishops Arms. Önskar dig varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Underbart hotell med skarm från den gamla tiden. Rent fräscht och bra service. Rekommenderar detta hotel om man skall till Västerås för semester , shopping,arbetsresa eller med polarna nära till allt mitt i stan

Tack annamartinell
Cem G, General Manager på Elite Stadshotellet Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Hej,

Tack för de fina orden om vårt kära hotell. Uppskattar det verkligen!

Önskar dig varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 10 mars 2018

Riktigt trevligt och bra hotell.Bodde i ett rymligt rum med stort badrum, Väldigt trevlig personal, frukosten hade ett stort utbud av allt man kan önska sig ett plus för att man kunde grädda sig en våffla själv om man ville. Väldigt centralt beläget och nära till allt, Rent och fräscht. kan absolut tänka mig att bo här igen. Kuddmenyn var ett plus!

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Silver40301
Cem G, General Manager på Elite Stadshotellet Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Hej,

Roligt att du tyckte så mycket om hotellet. Önskar dig varmt välkommen åter!