Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 110 US$/natt.

Hotel Arkad(Västerås)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 108 US$/natt.

Hem till Gården(Västerås)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
ClarionCollection
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 127 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Abrins Hotell(Västerås)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Hotell Valsaren(Västerås)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Priceline
  • Frukost ingår
Det finns ingen tillgänglighet hos våra partner på dina datum
  • Precis vid stranden
2025 av 474 omdömen
Omdömet skrevs 24 mars 2018

Helt okey rum, mkt bra hotellfrukost. Anslutande restaurang (Bishop Arms) medioker och fantasilös meny till för höga priser och lång väntetid. Betydligt bättre och mer prisvärda restauranger finns inom några hundra meter från hotellet.

Tips för att välja rum: Be om boende i den nyrenoverade delen.
Tack Peter N
Cem G, General Manager på Elite Stadshotellet Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej,

Tack för dina synpunkter. Tråkigt att du inte tyckte om vår pub. Vi brukar få väldigt mycket positiv feedback kring den men vi tar till oss av din kritik.

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Ett fint hotell med mycket bra service. All personal var tillmötesgående och hjälpsamma. Trevligt rum med bra standard. Kul att restaurangen och puben är öppen och känd i stan så det var full rulle på fredagskvällen.

Tack 1pernillas

Hej,

Roligt att ni tycker så mycket om hotellet och vår pub Bishops Arms. Önskar dig varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Underbart hotell med skarm från den gamla tiden. Rent fräscht och bra service. Rekommenderar detta hotel om man skall till Västerås för semester , shopping,arbetsresa eller med polarna nära till allt mitt i stan

Tack annamartinell
Cem G, General Manager på Elite Stadshotellet Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Hej,

Tack för de fina orden om vårt kära hotell. Uppskattar det verkligen!

Önskar dig varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 10 mars 2018

Riktigt trevligt och bra hotell.Bodde i ett rymligt rum med stort badrum, Väldigt trevlig personal, frukosten hade ett stort utbud av allt man kan önska sig ett plus för att man kunde grädda sig en våffla själv om man ville. Väldigt centralt beläget och nära till allt, Rent och fräscht. kan absolut tänka mig att bo här igen. Kuddmenyn var ett plus!

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Silver40301
Cem G, General Manager på Elite Stadshotellet Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Hej,

Roligt att du tyckte så mycket om hotellet. Önskar dig varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 1 mars 2018

Hotellet är väldigt vackert, speciell på insidan. Det är högt i tak och har väldigt fina detaljer. Rummen är väldigt mysiga, deras service är alldeles utmärkt och personalen är så himla trevlig! Frukosten är stor och varierad så det finns något för alla.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack daniamehho
Cem G, General Manager på Elite Stadshotellet Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Hej,

Tack för den fina feedbacken. Gör mig så glad att du fick en så positiv upplevelse av hotellet.