“Familjemys”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Elite Stadshotellet Vasteras
Rankad som nummer 2 av 16 hotell i Västerås
Omdömet skrevs januari 10 2017 från mobil enhet

Fint hotell med väldigt sköna sängar och trevlig personal. Vi var där en måndag-tisdag och njöt av en god frukostbuffé i lugnt tempo. Vi hade unnat oss en svit och njöt av massagebadkar och sköna morgonrockar.

Bodde här: Januari 2017, reste med familjen
Tack Sofie G
Cem G, Hotelldirektör på Elite Stadshotellet Vasteras, svarade på det här omdömetSvarade januari 12 2017

Hej,

Roligt att ni fick en så positiv upplevelse av hotellet. Önskar er varmt välkomna åter!

Det finns nyare omdömen om Elite Stadshotellet Vasteras
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs januari 2 2017

Bra läge centralt i Västerås. Rummet var lagom stort med en stor och fantastiskt skön säng. Uppskattade mycket att man fick toalettprodukter. Det fanns också möjlighet att få välja bland olika kuddar om man hade velat.

• Bodde här: December 2016, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack rodhes2017

Hej,

Vi får ofta positiva kommentarer kring vår "kuddmeny". Den ger våra gäster möjlighet att välja bland ett antal olika storlekar och innehåll.

Omdömet skrevs december 29 2016 från mobil enhet

Var i Västerås för att bada på Kokpunkten i mellandagarna. Elite hade ett bra familjepaketet för 2100:- inlägg inträde på badet. Vi fick en suit (336) med separat sovrum. Soffgruppen rymde oss alla. Trevlig frukost.

Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack MagnusG

Hej,

Hoppas ni tyckte att Kokpunkten var bra! Roligt att höra att ni hade positiv upplevelse av hotellet också. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs december 23 2016

Härlig miljö, mycket trevlig personal. Något snål frukost kanske men acceptabelt dock inte så mysig miljö att äta i. Trevlig personal, saknar dock en jacuzzi att kunna slappna av efter en dag på stan.

• Bodde här: December 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack Vildorm

Hej,

Vi får många uppskattande kommentarer kring vår personal vilket är väldigt roligt.

När det gäller frukostmatsalen är vi i planeringsstadiet för att renovera den lokalen. Kommer att bli en spännande förändring...

Omdömet skrevs december 20 2016 från mobil enhet

Trevligt hotell med bra läge i staden.
Kan upplevas som lite stökigt nattetid, då en pub ligger i anslutning till hotellet.
Hotellfrukosten helt ok, men extremt bullrigt och hög ljudnivå i det ena frukostrummet. Ej behagligt alls att äta där. Frukostpersonalen var lite sävliga och dåliga på att fylla på mat och bestick.
Trevlig receptionspersonal.

Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack LQ83

Hej,

Tack för dina synpunkter!

När det gäller frukostmatsalen är vi i planeringsstadiet för att renovera och förändra den lokalen. Kommer att bli en spännande förändring.

Elite Stadshotellet Västerås

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Västeråshotell
0.4 km bort
Good Morning Västerås
Nr 9 av 16 i Västerås
87 omdömen
Visa priser

Besökt Elite Stadshotellet Vasteras? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Elite Stadshotellet Vasteras

Adress: Stora Torget 7, Box 19, Västerås 721 87, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Västmanlands län > Västerås
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 16 hotell i Västerås
Prisklass: 830 kr - 1 594 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Elite Stadshotellet Vasteras 4*
Antal rum: 137
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Ebookers, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Elite Stadshotellet Vasteras. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Elite Stadshotellet Vasteras västerås

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?