Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Familjemys” 4 av 5 bubblor
Omdöme om Elite Stadshotellet Vasteras

Bästa priser för
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Elite Stadshotellet Vasteras
Rankad som nummer 1 av 16 hotell i Västerås
4 omdömen
“Familjemys”
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 6 dagar sedan NYHET från mobil enhet

Fint hotell med väldigt sköna sängar och trevlig personal. Vi var där en måndag-tisdag och njöt av en god frukostbuffé i lugnt tempo. Vi hade unnat oss en svit och njöt av massagebadkar och sköna morgonrockar.

Bodde där i Januari 2017, reste med familjen
Tack Sofie G
Cem G, Hotelldirektör på Elite Stadshotellet Vasteras, svarade på det här omdömet, för 4 dagar sedan
Hej,

Roligt att ni fick en så positiv upplevelse av hotellet. Önskar er varmt välkomna åter!

316 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    4 av 5 bubblor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (14)
Datum | Betyg
Svenska först
Västerås, Sverige
1 omdöme
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Bra läge centralt i Västerås. Rummet var lagom stort med en stor och fantastiskt skön säng. Uppskattade mycket att man fick toalettprodukter. Det fanns också möjlighet att få välja bland olika kuddar om man hade velat.

• Bodde där i December 2016, reste ensam
      Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden

Tack rodhes2017
Hej,

Vi får ofta positiva kommentarer kring vår "kuddmeny". Den ger våra gäster möjlighet att välja bland ett antal olika storlekar och innehåll.

Stockholm, Sweden
65 omdömen
14 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 21 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Var i Västerås för att bada på Kokpunkten i mellandagarna. Elite hade ett bra familjepaketet för 2100:- inlägg inträde på badet. Vi fick en suit (336) med separat sovrum. Soffgruppen rymde oss alla. Trevlig frukost.

Bodde där i December 2016, reste med familjen
Tack MagnusG
Hej,

Hoppas ni tyckte att Kokpunkten var bra! Roligt att höra att ni hade positiv upplevelse av hotellet också. Varmt välkomna åter!

Västerås, Sverige
3 omdömen
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 3 veckor sedan

Härlig miljö, mycket trevlig personal. Något snål frukost kanske men acceptabelt dock inte så mysig miljö att äta i. Trevlig personal, saknar dock en jacuzzi att kunna slappna av efter en dag på stan.

• Bodde där i December 2016, reste som ett par
      Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden

Tack Vildorm
Hej,

Vi får många uppskattande kommentarer kring vår personal vilket är väldigt roligt.

När det gäller frukostmatsalen är vi i planeringsstadiet för att renovera den lokalen. Kommer att bli en spännande förändring...

Stockholm, Sverige
8 omdömen
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 3 veckor sedan från mobil enhet

Trevligt hotell med bra läge i staden.
Kan upplevas som lite stökigt nattetid, då en pub ligger i anslutning till hotellet.
Hotellfrukosten helt ok, men extremt bullrigt och hög ljudnivå i det ena frukostrummet. Ej behagligt alls att äta där. Frukostpersonalen var lite sävliga och dåliga på att fylla på mat och bestick.
Trevlig receptionspersonal.

Bodde där i December 2016, reste som ett par
Tack LQ83
Hej,

Tack för dina synpunkter!

När det gäller frukostmatsalen är vi i planeringsstadiet för att renovera och förändra den lokalen. Kommer att bli en spännande förändring.

Elite Stadshotellet Västerås
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Västeråshotell
Hotel Plaza
Hotel Arkad
Nr 6 av 16 i Västerås
4.0 av 5 bubblor 39 omdömen
Visa priser

Besökt Elite Stadshotellet Vasteras? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Elite Stadshotellet Vasteras

Verksamhet: Elite Stadshotellet Vasteras
Adress: Stora Torget 7, Box 19, Västerås 721 87, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Västmanlands län > Västerås
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 16 hotell i Västerås
Prisklass (per natt): 836 kr - 1 406 kr
Hotellklass:4-stjärnigt — Elite Stadshotellet Vasteras 4*
Antal rum: 137
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, HRS, Hotel.de, Elite Hotels of Sweden, Priceline och Expedia så att du tryggt kan boka med Elite Stadshotellet Vasteras. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Elite Stadshotellet Vasteras västerås

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?