Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline121 US$
Expedia.com121 US$
Travelocity121 US$
Orbitz.com121 US$
ZenHotels.com125 US$

Mycket trevligt hotell i princip mitt i stan.
Rymliga rum, vi delade upp oss i två rum, ett familjerum och en "queen size" rum. Hade räckt med familjerummet då det är mkt större än man tror.
Trevlig personal samt så finns allt man kan önska sig för en familj. Plus för restaurangen, Sky Baren och den häftiga, inglasade bastun på 26:e våningen med cool utsikt.

Anledningen till ej full pott på läget är McDonalds som ligger precis bredvid och på kvällen drog en hel del ungdomar. Inget man störs av direkt dock

Datum för vistelsen: januari 2023
Tack valantischarlas
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 5 dagar sedan

Tusen tack! Vad roligt att ni haft det så bra hos oss, önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss. /Towe, receptionschef

Omdömet skrevs 2 januari 2023

Kanon bra arrangemang och mycket prisvärt. 4-rätters middag som var fint upplagd och servering av mycket duktig personal. Samtliga viner i vinpaketet passade väldigt bra till rätterna. Vakter som hade koll på att det inte blev för många uppe i Skybar. Bartendern var duktig och kunde fixa fram en god alkoholfri drink.

Datum för vistelsen: januari 2023
Tack Lisbeth A

Åh vad roligt att ni hade det bra hos oss på nyår. Varmt välkomna tillbaka till oss! :) /Towe, receptionschef

Omdömet skrevs 26 november 2022

Lite trångt vid frukosten men annars väldigt hög kvalité på mat. Lite mer mysfaktor i rummet vore trevligt. I övrigt en bra upplevelse med nära till centrum och baren högst upp i huset var väldigt trevlig.

Datum för vistelsen: november 2022
Tack johanringstrom
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2022

Hej! Stort tack för din feedback. Vad roligt att ni haft det så bra hos oss. Välkommen tillbaka /Towe, receptionen

Omdömet skrevs 9 november 2022

Jag är en stammis på detta hotellet, bor här sön-fre varje vecka. Personalen här är otroligt duktiga på service, man känner sig alltid väldigt väl mottagen! Restaurangen levererar konstant goda och nya måltider. Receptionen är alltid redo att leverera fantastisk service, vissa mer än andra givetvis men nivån är alltid hög!

Datum för vistelsen: november 2022
Tack benny7-16
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2022

Åh vad glada vi blir! Stort stort tack till dig som delar med dig. Välkommen tillbaka nästa gång :) /Towe, receptionen

Omdömet skrevs 31 oktober 2022

Kan rekommendera detta hotell! Åk upp till någon av de högsta våningarna och njut av panoramavyn!
Sängen var för mig helt perfekt i mjukhet, sov som ett barn.
Frukostbuffén var helt till belåtenhet och servicen utmärkt.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack sandraL1628DN

Wow vilket fint omdöme! Tusen tack och välkommen tillbaka till oss :) /Towe, receptionen