Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com121 US$
Priceline121 US$
Travelocity121 US$
Tripadvisor121 US$
ZenHotels.com125 US$
Omdömet skrevs 26 november 2022

Lite trångt vid frukosten men annars väldigt hög kvalité på mat. Lite mer mysfaktor i rummet vore trevligt. I övrigt en bra upplevelse med nära till centrum och baren högst upp i huset var väldigt trevlig.

Datum för vistelsen: november 2022
Tack johanringstrom
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2022

Hej! Stort tack för din feedback. Vad roligt att ni haft det så bra hos oss. Välkommen tillbaka /Towe, receptionen

Omdömet skrevs 9 november 2022

Jag är en stammis på detta hotellet, bor här sön-fre varje vecka. Personalen här är otroligt duktiga på service, man känner sig alltid väldigt väl mottagen! Restaurangen levererar konstant goda och nya måltider. Receptionen är alltid redo att leverera fantastisk service, vissa mer än andra givetvis men nivån är alltid hög!

Datum för vistelsen: november 2022
Tack benny7-16
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2022

Åh vad glada vi blir! Stort stort tack till dig som delar med dig. Välkommen tillbaka nästa gång :) /Towe, receptionen

Omdömet skrevs 31 oktober 2022

Kan rekommendera detta hotell! Åk upp till någon av de högsta våningarna och njut av panoramavyn!
Sängen var för mig helt perfekt i mjukhet, sov som ett barn.
Frukostbuffén var helt till belåtenhet och servicen utmärkt.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack sandraL1628DN

Wow vilket fint omdöme! Tusen tack och välkommen tillbaka till oss :) /Towe, receptionen

Omdömet skrevs 28 oktober 2022

Ett rymligt snyggt och trevligt hotell. finns allt du kan tänka dig och lite till. parkering ansluten med hiss.
Bra arbetsplats på rummet.
bra sängar
rummet var tyst, så inga störande ljud från hiss eller andra boende

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Excursion08530753214

Hej! Tusen tack för dina fina ord, vad glada vi blir :) välkommen tillbaka till oss /Towe, receptionen

Omdömet skrevs 29 augusti 2022 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell, rena rum, mysigt med badkar, trevlig lounge. Trevlig personal, snabb incheckning, god frukost. Aircondition saknades men det fanns en fläkt på rummet. Vattenkokare och te/kaffe på rummet. Nästan allt man vill ha på en hotellfrukost, dock vore pannkakor trevligt, våfflorna fastnade i järnet.

Rumstips: Garage finns och kostar inte mycket per dygn. Nyckelkort krävs i hissen på väg upp. Golfbana på bottenplan.
Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Ludde L