Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com107 US$
Priceline107 US$
Travelocity107 US$
Orbitz.com107 US$
eDreams107 US$

Bra hotell i Västerås. Mycket bra frukost. Något otydlig personal, men får förståelse eftersom det var semestertider. Testa att ät frukost i Skybaren, ljuvlig utsikt. Det gick även att spela pingis och minigolf vilket gillades av barnen.

Tack hostak74
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej! Tack för din feedback om din vistelse hos oss. Vad roligt att se att ni haft det så bra.
Önskar dig en fin sommar och välkommen tillbaka till oss. //Towe, receptionen

Sitter just i lobbyn med en kaffe och har en av tre nätter kvar, är så otroligt nöjd med detta hotell så jag skriver en recension redan nu.

Så topp fräscht överallt. Stort fint rum, välstädat.
Bra frukost.
Det viktigaste av allt för mig som gäst är hur man blir bemött och ni har otroligt vänlig och serviceminded personal i receptionen.
Bra jobbat med att fått ihop det gänget.

Jag reser mycket och har bott på otaliga hotell, detta är verkligen ett av de bättre om man ser till helheten/Caroline

Tack carolinesI6588RO

Hejsan,

Jätte tack för din recension, så kul att höra att du trivdes under din vistelse hos oss. Hoppas att vi är ännu trevligare till nästa gång.

Mvh Rasmus i receptionen

Helt ok rum, med mycket fönster så det var ljust och bra. Sängen var också skön, men AC:n fungerade inte så det var varmt på rummet. Duschen var inte heller bra - vattnet kom ojämnt, ibland var det ljummet, sen efter 30 sek var det skållhett - så höll det på hela tiden.
Frukosten var bra. Dock var skybaren stängd på kvällarna under sommaren, vilket inte jag fått någon information om, så det var tråkigt, för det var en av anledningarna till att jag bokade hotellet - Dock var den öppen på morgnarna, så man kunde se utsikten.

Tack ensamswe

Hej,
Tack för din feedback! Vad tråkigt att vi inte levde upp till dina förväntningar. Vi hoppas att ni vill besöka oss igen och att vi då kan ge er en oförglömlig upplevelse!
Med Vänliga Hälsningar, Receptionen Isabell

Ett jätte fint och mysigt hotell. Underbar personal. Kommer absolut åka tillbaka. Väldigt fint och bra familjerum. Bra frukost och bra mat. Kan absolut rekommendera detta hotell om ni ska åka till Västerås

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack angelicalindell
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Vad kul att du trivdes under din vistelse hos oss, du är hjärtligt välkommen till nästa besök.
Med vänliga hälsningar
Rasmus från receptionen :)

Rummet var helt okej, inget särskilt men inte otrevligt. Det som drar upp betyget är frukosten. Man kunde välja på en full frukostbuffé i lobbyrestaurangen eller en kall frukost i skybaren. Vi åt i skybaren, det var lugnt och skönt med utsikt och trots att det bara var kall frukostmat så kändes utbudet genomtänkt och lite "utöver det vanliga".

Rumstips: Frukost i skybaren
Tack Navigator07940734852

Hej! Åh vad roligt att höra att ni gillade vår härliga frukost :) Ni är varmt välkomna tillbaka till oss. //Towe, receptionen