Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor107 US$
Expedia.com107 US$
Priceline107 US$
Travelocity107 US$
eDreams107 US$

Ett jätte fint och mysigt hotell. Underbar personal. Kommer absolut åka tillbaka. Väldigt fint och bra familjerum. Bra frukost och bra mat. Kan absolut rekommendera detta hotell om ni ska åka till Västerås

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack angelicalindell
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Vad kul att du trivdes under din vistelse hos oss, du är hjärtligt välkommen till nästa besök.
Med vänliga hälsningar
Rasmus från receptionen :)

Rummet var helt okej, inget särskilt men inte otrevligt. Det som drar upp betyget är frukosten. Man kunde välja på en full frukostbuffé i lobbyrestaurangen eller en kall frukost i skybaren. Vi åt i skybaren, det var lugnt och skönt med utsikt och trots att det bara var kall frukostmat så kändes utbudet genomtänkt och lite "utöver det vanliga".

Rumstips: Frukost i skybaren
Tack Navigator07940734852

Hej! Åh vad roligt att höra att ni gillade vår härliga frukost :) Ni är varmt välkomna tillbaka till oss. //Towe, receptionen

Omdömet skrevs 11 juli 2022 från mobil enhet

Tog en natt här på vägen hem . Rent o fräscht på rummet. Lite varmt bara. Sköna sängkläder. Bra frukost. Bra o smidigt bemötande vid incheckningen och vid frukosten. Parkeringen var lätthittad, 160 för ett dygn i garaget. Sonen nöjd så är jag nöjd

Tack LarsA1039
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2022

Hej! Tack för ditt omdöme, vad roligt att ni haft det så bra hos oss. Ni är varmt välkomna tillbaka till oss! //Towe, receptionen

Omdömet skrevs 9 juli 2022

Vi bodde på hotellet en natt. Utöver varmt rum (trots svalt ute) som löstes av personalen på ett smidigt sätt var allt kalasbra! Smidigt med parkeringen, god frukost och trevlig personal.

Vi var nöjda med hela vistelsen och kan rekommendera det för andra. Efter frukost tog vi en kaffe uppe i lilla restaurangen/baren med den magiska utsikten. Läget och allt med hotellet var toppen!

Tack för en trevlig upplevelse!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack emmapalmqvist
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2022

Hej Emma! Åh vad glada vi blir att ni haft det så bra hos oss och väljer att dela er :) Önskar er en fin sommar och välkomna tillbaka!//Towe, receptionen

Omdömet skrevs 4 juli 2022

Går inte att sova i sviterna på sommaren.
Är ca 30 grader varmt på rummet och receptionen svarar att det är så för dom har inte luftkonditionering som det står när man bokar utan bara vanlig ventilation och den klarar inte att hålla nere värmen på sommaren fick vi som svar och att vi kunde få en bordsfläkt till rummet om vi ville.

Tack 424kentg
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2022

Hej Kent, du har även skrivit mail till oss och pratat med min kollega vid utcheckning så jag hoppas att du blev nöjd med vår lösning. Önskar dig en fin dag. //Towe, receptionen