Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor114 US$
Expedia.com115 US$
Agoda.com115 US$
Priceline115 US$
Destinia.com156 US$

Att komma till Best Western Plaza är lika kul gång efter gång. Det är ett toppen-hotell med extremt serviceminded receptionspersonal. Trevlig proffsig frukostpersonal. Ljuvlig doft borta vid hissarna, mysig lounge. olika spännande rum, god frukost. Jag kan fortsätta och skriva mer men tror att det framkommer vad jag vill ha sagt ;)

Tack evagE3378ZH
Towe Bygde, Guest Services / Front Office på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Vår bästa Eva! <3 Du är bara bäst :) tusen tusen tack så ses vi snart igen!
//Towe, receptionen

Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Katastrof. Har bokat 2 nätter här för en familjehelg. Vi ligger här och försöker somna,första natten. Men det är svårt, eftersom det är 25-26°c i rummet och det verkar inte fungera att sänka temperaturen. Imorgon kommer vi försöka hitta ett annat hotell. Dessutom är det riktigt slitet och ofräscht. Se bifogade bilder för exempel... spindelnät i taket, dörren till badrummet ser ut att kunna tillhöra en orenoverad sommarstuga från 50-talet. Sprickor i taket i duschen. Vattentemperaturen i duschen pendlar mellan hett och iskallt...

Skulle absolut ha accepterat standarden om detta vore ett vandrarhem för 700kr/natten.
Men så är ju inte fallet dessvärre.

Tack Johannes019
Tina Molander, Hotelldirektör på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2021

Stort tack för din feedback!
Ber verkligen om ursäkt för att vi inte har lyckats nå dina förväntningar denna vistelse och jag hoppas att vi i framtiden kan få en chans att ge er en förstklassig upplevelse!
Vänliga hälsningar,
Terese, receptionen

Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Vi hade en övernattning i Västerås. Väldigt trevligt bemötande av personal på restaurangen. Middag och Frukost som ingår i paketet var utmärkta! Barnen fick VIP påse och de var super nöjda!

Hotellrum var en aning gammal men rent och städat.

Tack Chutimabp

Så roligt att se att ni haft en fantastiskt vistelse här hos oss och jag hoppas vi ses snart igen!
Vänliga hälsningar,
Terese, receptionen

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Toppenrum med badkar, klockren personal och superbra frukost med väldigt stor variation!
Ett stort plus är gymmet på toppen utav byggnaden som har en häftig utsikt över i princip hela innerstaden och vattnet.
Relaxavdelningen är dock bara en bastu, trots att det ger intrycket utav att vara ett spa.

Tack Emmie L
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2021

Tusen tack för ditt omdöme Emmie, jätte roligt att se att du haft det så bra hos oss på Plaza.
Tack igen och varmt välkommen tillbaka till oss.
//Towe, receptionen

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Ventilationen på rummet var usel, fick en fläkt men den hjälpte inte mycket när det var 26 grader utomhus. Hade ventilationen fungerat så hade vistelsen blivit trivsammare. För övrigt ett rätt okej Hotell.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack monkan702021
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2021

Hej Monica, tusen tack för din feedback vi uppskattar det verkligen.
Tråkigt att höra att det var så varmt på rummet.
Vi önskar dig välkommen tillbaka till oss.
//Towe, receptionen.