Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com115 US$
Tripadvisor115 US$
eDreams
Orbitz.com
Agoda.com115 US$
Destinia.com156 US$
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Ventilationen på rummet var usel, fick en fläkt men den hjälpte inte mycket när det var 26 grader utomhus. Hade ventilationen fungerat så hade vistelsen blivit trivsammare. För övrigt ett rätt okej Hotell.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack monkan702021
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2021

Hej Monica, tusen tack för din feedback vi uppskattar det verkligen.
Tråkigt att höra att det var så varmt på rummet.
Vi önskar dig välkommen tillbaka till oss.
//Towe, receptionen.

Omdömet skrevs 29 juli 2021

Rummet var rymligt och sängen bekväm. Badrummet ganska litet. Det blev ganska varmt på rummet trots ac. Vi öppnade ett fönster för att vädra sedan gick det inte att stänga igen riktigt. Frukosten serveras både i skybaren och på första våningen. I skybaren har man fin utsikt. Maten var dock ganska medioker samt att ljuset var så dåligt så att man nästan inte såg maten när man skulle ta. På andra stället var maten bättre men ganska trist på det stora hela. Ett stort plus för detta hotell är att man har nära hit från centralstationen och kan snabbt ta sig till allt i centrum härifrån.

Tack 628sofias
Tina Molander, Hotelldirektör på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2021

Hej 628Sofias!
Vad roligt att du trivts bra här, trots att du inte tyckte frukosten var toppen. Jag hoppas så att vi ses igen i framtiden så vi kan få ge dig en ännu bättre upplevelse!

Omdömet skrevs 27 juli 2021

Perfekt läge i stan nära till allt. Fantastiskt god frukost, har Nutella t o m. Tyvärr inte A/C, ok fläkt i vårt rum och inte solsidan så vi plågades inte så farligt av värmen som andra skrivit. Kylskåp på rummet bra-kke för att det var ett familjerum dock. Finish, dålig städning, kala väggar i rum, fläckiga möbler och slitet badrum gör att detta inte är 4**** utan 3+

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Lolscarols

Stort tack för din feedback Lolscarols! Jag hoppas verkligen vi får äran att välkomna dig här igen, speciellt eftersom vi nu under hösten kommer att göra en uppfräschning av alla våra badrum!

Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Stort och fint rum, och fin utsikt. Lite surrande från ventilationen men inget som störde direkt. Väldigt sköna sängar och kuddar. Frukostbuffén var väldigt bra och fanns mycket gott att välja på.
Gillade att det fanns Rituals produkter på rummet.

Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack A83L

Stort tack för dina fina ord A83L! Så roligt att se att du haft en bra vistelse trots lite surrande ventilation! Hoppas vi ses här snart igen!

Omdömet skrevs 24 juli 2021

Ingen AC och dålig ventilation, vi fick byta rum till ett som hade fruktansvärt dålig standard och luktade illa. Dom sa även att det skulle finnas fläktar på alla rum vilket det inte gjorde. Inte alls bra för att vara bland dom lite dyrare hotell i Västerås.

Tack Mallzzz

Hej Mallzzz,
Stort tack för din feedback, det är otroligt viktigt för oss att se hur du haft det så att vi kan bli bättre i framtiden!
Jag hoppas vi i framtiden får chansen att välkomna dig igen och då ge dig en bättre vistelse!