Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline135 US$
Expedia.com136 US$
Tripadvisor135 US$
FindHotel
Destinia.com158 US$
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Bokat tvåbäddsrum deluxe och rummet hade ingen fungerande AC. Det skulle finnas fläkt på rummet men den fanns inte. Tv fungerade inte. Utsikten var till en betongvägg fast det stod att utsikten antigen skulle vara mot en innergård, mot staden eller mot havet. Checkade ut samma kväll och responsen var ”vad tråkigt”. Sky bar hade även sommarstängt vilken det inte fanns någon som helst information om. Inget att rekommendera.

Tack Anneliesj65
Tina Molander, Hotelldirektör på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej Anneliesj65,
Stort tack för din feedback, det betyder mycket för oss att du återkopplar så vi kan blir bättre i framtiden.
Jag ber verkligen om ursäkt för att vi inte nått upp till dina förväntningar under din vistelse och jag hoppas att vi i framtiden kan få en ny chans att ge er en förstklassig upplevelse!

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Rum saknar air conditioning. För varmt för att sova bra. Fläktsystemet i rummet förde så mycket oväsen att jag var mycket trött hela nästföljande dag. Lampa i rummet står och blinkar (trasig). Omysiga rum med lägre standard än man kan förvänta sig av ett fyrstjärnigt hotell. Sky bar var stängd och receptionens bar saknade vanliga drycker. Barpersonalen började sjunga högljutt för en anställd som fyllde år. Barens toalett såg ut som en offentlig toalett med dålig standard. Vid incheckning var jag tvungen att betala för mina bokade rum trots att jag redan hade angett kreditkortuppgifterna vid internetbokning.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack PiH9

Stort tack för din feedback PiH9!
Så tråkigt att se att vi inte har nått upp till dina förväntningar på vistelsen. Ber verkligen om ursäkt för detta och hoppas innerligt att vi får chansen att välkomna er här igen i framtiden och då visa hur bra vi kan vara och ge er en förstklassig upplevelse!
Terese, receptionen

Väldigt trevlig personal och extremt prisvärd frukost. Trevligt för hela familjen.
Jag rekommenderar deras blandning av olika flingor och bär till yoghurten. Om ni har vägarna förbi i Västerås så tycker jag att ni ska gå in och äta!

Tack U1350OIpetera
Tina Molander, Hotelldirektör på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Stort tack för din fina feedback! Så roligt att ni haft det bra här och jag hoppas att vi får äran att välkomna er här igen snart!
Terese, receptionen

Hotellet har bra läge mitt i stan. Lätt att parkera i parkeringshuset i samma byggnad som hotellet. Vi fick ett stort fint rum med fin utsikt mot Mälaren. Vi sov gott i sköna sängar. Dock aningen varmt på rummet trots ac. Jättegod frukost med bra glutenfria alternativ. Gott om färsk frukt! Möjlighet att fixa kaffe eller te på rummet.
Gott om sittplatser både vid frukosten och i lobbyn. Skön atmosfär. Bor gärna här igen!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Ankie Y
Towe Bygde, Guest Services / Front Office på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Ankie, Tusen tack för din fina feedback! Vi blir så glada.
Varmt välkomna tillbaka till oss på Plaza :)
//Towe, receptionen.

Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Sov väldigt bra! Trevlig personal. Frukostbuffén är min favorit, allt från god bärkompott till färsk brämhults apelsinjuice, nutella och fika till kaffet. Bra temperatur i sovrummet. Fin inredning i frukostbuffen.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 218eminab
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2021

Hej!

Tack för ditt omdöme och vad roligt och höra att ni haft trevlig vistelse och tyckte om vår frukostbuffé.
Hoppas vi ser er hos oss tillbaka i snar framtid. Hjärtlig välkomna tillbaka!

Mvh,
Tuija/Reception