Boka nu, betala på plats
Travelocity
Priceline135 US$
Expedia.com136 US$
Destinia.com158 US$
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Rum saknar air conditioning. För varmt för att sova bra. Fläktsystemet i rummet förde så mycket oväsen att jag var mycket trött hela nästföljande dag. Lampa i rummet står och blinkar (trasig). Omysiga rum med lägre standard än man kan förvänta sig av ett fyrstjärnigt hotell. Sky bar var stängd och receptionens bar saknade vanliga drycker. Barpersonalen började sjunga högljutt för en anställd som fyllde år. Barens toalett såg ut som en offentlig toalett med dålig standard. Vid incheckning var jag tvungen att betala för mina bokade rum trots att jag redan hade angett kreditkortuppgifterna vid internetbokning.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack PiH9
Tina Molander, Hotelldirektör på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för din feedback PiH9!
Så tråkigt att se att vi inte har nått upp till dina förväntningar på vistelsen. Ber verkligen om ursäkt för detta och hoppas innerligt att vi får chansen att välkomna er här igen i framtiden och då visa hur bra vi kan vara och ge er en förstklassig upplevelse!
Vänliga hälsningar,
Terese, receptionen

Väldigt trevlig personal och extremt prisvärd frukost. Trevligt för hela familjen.
Jag rekommenderar deras blandning av olika flingor och bär till yoghurten. Om ni har vägarna förbi i Västerås så tycker jag att ni ska gå in och äta!

Tack U1350OIpetera
Tina Molander, Hotelldirektör på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Stort tack för din fina feedback! Så roligt att ni haft det bra här och jag hoppas att vi får äran att välkomna er här igen snart!
Vänliga hälsningar,
Terese, receptionen

Hotellet har bra läge mitt i stan. Lätt att parkera i parkeringshuset i samma byggnad som hotellet. Vi fick ett stort fint rum med fin utsikt mot Mälaren. Vi sov gott i sköna sängar. Dock aningen varmt på rummet trots ac. Jättegod frukost med bra glutenfria alternativ. Gott om färsk frukt! Möjlighet att fixa kaffe eller te på rummet.
Gott om sittplatser både vid frukosten och i lobbyn. Skön atmosfär. Bor gärna här igen!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Ankie Y
Towe Bygde, Guest Services / Front Office på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Ankie, Tusen tack för din fina feedback! Vi blir så glada.
Varmt välkomna tillbaka till oss på Plaza :)
//Towe, receptionen.

Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Sov väldigt bra! Trevlig personal. Frukostbuffén är min favorit, allt från god bärkompott till färsk brämhults apelsinjuice, nutella och fika till kaffet. Bra temperatur i sovrummet. Fin inredning i frukostbuffen.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 218eminab
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2021

Hej!

Tack för ditt omdöme och vad roligt och höra att ni haft trevlig vistelse och tyckte om vår frukostbuffé.
Hoppas vi ser er hos oss tillbaka i snar framtid. Hjärtlig välkomna tillbaka!

Mvh,
Tuija/Reception

Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Vi kände oss välkomna, bra bemötande av alla i personalen och väldigt bra service. Väldigt god mat.
Kändes lyxigt med rituals-produkter i badrummet. Rummet var välstädat och fint. Sköna sängar. Prisvärt weekend-paket.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack cecilialN207QL

Hej!

Tack för ditt omdöme och vad roligt att läsa att ni haft trevlig vistelse hos oss. Vi önskar er hjärtligt välkomna tillbaka till oss i snar framtid. Ha en fin vecka! Mvh,Tuija/Reception