Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline136 US$
Expedia.com136 US$
Tripadvisor135 US$
Snaptravel
Destinia.com158 US$

Hotellet har bra läge mitt i stan. Lätt att parkera i parkeringshuset i samma byggnad som hotellet. Vi fick ett stort fint rum med fin utsikt mot Mälaren. Vi sov gott i sköna sängar. Dock aningen varmt på rummet trots ac. Jättegod frukost med bra glutenfria alternativ. Gott om färsk frukt! Möjlighet att fixa kaffe eller te på rummet.
Gott om sittplatser både vid frukosten och i lobbyn. Skön atmosfär. Bor gärna här igen!

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Ankie Y
Towe Bygde, Guest Services / Front Office på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Ankie, Tusen tack för din fina feedback! Vi blir så glada.
Varmt välkomna tillbaka till oss på Plaza :)
//Towe, receptionen.

Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Sov väldigt bra! Trevlig personal. Frukostbuffén är min favorit, allt från god bärkompott till färsk brämhults apelsinjuice, nutella och fika till kaffet. Bra temperatur i sovrummet. Fin inredning i frukostbuffen.

Tack 218eminab
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2021

Hej!

Tack för ditt omdöme och vad roligt och höra att ni haft trevlig vistelse och tyckte om vår frukostbuffé.
Hoppas vi ser er hos oss tillbaka i snar framtid. Hjärtlig välkomna tillbaka!

Mvh,
Tuija/Reception

Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Vi kände oss välkomna, bra bemötande av alla i personalen och väldigt bra service. Väldigt god mat.
Kändes lyxigt med rituals-produkter i badrummet. Rummet var välstädat och fint. Sköna sängar. Prisvärt weekend-paket.

Tack cecilialN207QL

Hej!

Tack för ditt omdöme och vad roligt att läsa att ni haft trevlig vistelse hos oss. Vi önskar er hjärtligt välkomna tillbaka till oss i snar framtid. Ha en fin vecka! Mvh,Tuija/Reception

Omdömet skrevs 7 juni 2021 från mobil enhet

Fick ett väldigt bra intryck när vi anlände till hotellet. Trevlig personal som var serviceminded. Vi fick checka in ca 5 h tidigare kostnadsfritt. Rummet vi övernattade på var stort och gott om plats att röra sig på. Det var mycket ljust och luftigt. Bra ventilation och fantastikt sköna sängar. Väldigt fint och fräscht. Hotellfrukosten var hur bra som helst och mycket att välja på. Personalen var bra på allergier.
När vi kom upp till rummet fanns det inget litet kylskåp, men med ett litet samtal i receptionen var detta ordnat. Hotellet hade en fantastik skybar som var belägen 24 våningar upp med trevlig personal och goda drinkar. Läget var perfekt där hotellet låg mitt i centrum med möjlighet att parkera både i garage eller på gatan. Skulle verkligen rekommendera detta hotell. Jag kommer att komma tillbaka fler gånger.

Rumstips: Vill man kan man parkera runtom på gatan istället för garage det blir betydligt mycket billigare.
Tack granlof
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2021

Hej! Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme på vårt hotell. Tack för din jättefina feedback. Vad kul att ni hade en trevlig vistelse hos oss . Varmt välkomna tillbaka till oss i snar framtid. Ha en fortsatt trevlig dag! Mvh, Tuija/Reception

Omdömet skrevs 5 juni 2021

Fantastiskt trevligt hotell, stor frukost där man inte saknar något. Personalen var hjälpsam och trevlig. Spat var väldigt fint och skön och proffsig behandling (massage och ansiktskur). Utsikten från spat och bastun var mäktig. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Sansjolin
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2021

Tack så hemskt mycket för dina fina ord! Vi blir så glada att höra att ni haft en fantastisk vistelse och hoppas att ni kommer tillbaka snart igen!
Vänliga hälsningar,
Terese, receptionen