Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline135 US$
Expedia.com135 US$
eDreams135 US$
Orbitz.com135 US$
Travelocity135 US$
Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Vi kände oss välkomna, bra bemötande av alla i personalen och väldigt bra service. Väldigt god mat.
Kändes lyxigt med rituals-produkter i badrummet. Rummet var välstädat och fint. Sköna sängar. Prisvärt weekend-paket.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack cecilialN207QL
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2021

Hej!

Tack för ditt omdöme och vad roligt att läsa att ni haft trevlig vistelse hos oss. Vi önskar er hjärtligt välkomna tillbaka till oss i snar framtid. Ha en fin vecka! Mvh,Tuija/Reception

Omdömet skrevs 7 juni 2021 från mobil enhet

Fick ett väldigt bra intryck när vi anlände till hotellet. Trevlig personal som var serviceminded. Vi fick checka in ca 5 h tidigare kostnadsfritt. Rummet vi övernattade på var stort och gott om plats att röra sig på. Det var mycket ljust och luftigt. Bra ventilation och fantastikt sköna sängar. Väldigt fint och fräscht. Hotellfrukosten var hur bra som helst och mycket att välja på. Personalen var bra på allergier.
När vi kom upp till rummet fanns det inget litet kylskåp, men med ett litet samtal i receptionen var detta ordnat. Hotellet hade en fantastik skybar som var belägen 24 våningar upp med trevlig personal och goda drinkar. Läget var perfekt där hotellet låg mitt i centrum med möjlighet att parkera både i garage eller på gatan. Skulle verkligen rekommendera detta hotell. Jag kommer att komma tillbaka fler gånger.

Rumstips: Vill man kan man parkera runtom på gatan istället för garage det blir betydligt mycket billigare.
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack granlof
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2021

Hej! Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme på vårt hotell. Tack för din jättefina feedback. Vad kul att ni hade en trevlig vistelse hos oss . Varmt välkomna tillbaka till oss i snar framtid. Ha en fortsatt trevlig dag! Mvh, Tuija/Reception

Omdömet skrevs 5 juni 2021

Fantastiskt trevligt hotell, stor frukost där man inte saknar något. Personalen var hjälpsam och trevlig. Spat var väldigt fint och skön och proffsig behandling (massage och ansiktskur). Utsikten från spat och bastun var mäktig. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Sansjolin
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2021

Tack så hemskt mycket för dina fina ord! Vi blir så glada att höra att ni haft en fantastisk vistelse och hoppas att ni kommer tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 16 maj 2021

Har bott nästan 2 mån på hotellet och trivdes utmärkt hela tiden förutom 2 incidenter med högljudda ungdomar som störde nattetid. Trevlig personal, god frukostbuffé och mysig atmosfär i perfekt läge mitt i stan.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack aspgarden
Towe Bygde, Gästservice/reception på Best Western Plus Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2021

Vad glad jag blir att höra att du har trivts så bra här! Jag hoppas vi får välkomna dig här igen snart!

Omdömet skrevs 14 maj 2021

Kom dit med sambon som aldrig bott på hotell för just avslappning. Men allt blev en flopp. Har bott här fler tal gånger men senast va nog 3 år sedan men nu har det sjunkit mycket i kvalitet. Inte rent, varmt rum och dålig utsikt.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack infoannasmassage

Hej Anna,
Jag kan inte annat än be om ursäkt för att vi inte kunde möta dina förväntningar på er vistelse. Jag hoppas verkligen att vi får möjlighet att välkomna er igen i framtiden och då ge er en förstklassig upplevelse. Tveka inte att höra av dig om du har någon mer feedback eller funderingar!